ONE verkar vara väldigt mystisk. Vad ska de sända mitt i natten, hmmm...? :P
Utskriftsvy
ONE verkar vara väldigt mystisk. Vad ska de sända mitt i natten, hmmm...? :P
one sänder mellan 18-06 och de är ju kanal5s nya kanal... det blir väl nåt i stil med tv4 plus och tv6 typ... ett komplement...
Kanal 5 har själva kallat kanalen för C5 med inriktning på människor i medelåldern. Men nu blir det alltså ONE. Vi får se vad de kommer att visa...Citat:
Ursprungligen postat av marimekko
kanske Oral Night Erotic ?
Tänkte mest på att de har fått en något udda sändningstid, 18 till 06... Och de ägs av Canal Porr. Fast det är klart, då hade väl de numera bortglömda Fi-enderna gått i taket:D
Femman har ju inte nog material att fylla ut sin egna kanal med enligt mig så det ska bli intressant att se vad de hittar på... Men TV6 som tråden handlar om tror jag kommer bli en smashhit för Viasat, det är inget dåligt programutbud de visar upp i en (nästan) gratis kanal.
fel kanalen ägs av SBS Brodcasting som också äger The Voice och Kanal 5....
Kanal5 äger faktiskt C-More som står bakom varumärket Canal+ i norden. SBS äger i sin tur Kanal 5.
I princip allt på TV6 har vi redan sett på ZTV. Vad är det nya?Citat:
Ursprungligen postat av marimekko
Att ONE Television sänder 18 - 06 beror enbart på att de delar kapacitet med systerkanalen The Voice som sänder 06 - 18. Svårare än så är det inte.
Att alla vi som inte velat betala för Z-tv nu kan se det utan att betala för det :DCitat:
Ursprungligen postat av TheVaran
Jag kan inte hitta TV6! Jah har två boxar men kan inte hitta kanalen på någon av dem, har gjort flera kanalsökningar.