-
det är inget nytt ab kanalerna flyttas från de befintliga abet till de nya kortet så kallat omlänkning av produkterna. man får ett nytt kort eftersom HD-Boxen är en paring box ock att tanken är att box och kort kommer att paras precis som dom kommer att gör med combon. så de gammla kortet slutar fungera i combon pga att dom vill att man ska tekna multi med den boxen. då har man redan de andra kortet hemma och boxen vilket gör att dom inte behöver skicka ut nya grejer. Mvh
-
Jag har en HDTV box att sälja om någon vill köpa.
PM isåfall.
-
Rusty det är ett nytt abb med ny datum o det gäller den boxen och den avtalet ingenting annat.Skulle du täckna multiboxen så får du ett nytt kort o den gamla klips sönder o är ur funktion.Till o med chippet på kortet är anorlunda.Mvh :think:
-
Trist att just detta inte tagit fart, pga allt tjaffs mellan CD + Viasat och kriget mot boxer har vi inte fått så många HDTV kanaler ännu.
De är ju jättemånga som har skaffat sig HDTV. Om CD + Viasat slog sina påsar ihop skulle det i ett naffs bli ledig plats på transpondrar för att skicka ut kanske 5-8 hdtv kanaler :/
-
ibi de låter nästan som om du jobbar här *ler* mvh
-
Nej jag jobbar inte här men jag har haft så många abb o kort o har kollat av alla varje gång. :mrgreen: O jag glömde en sak har du frågat hur blir det med kortavgiften?Mvh :wall: