OA>> var har du hittat den informationen.Källa?
Utskriftsvy
OA>> var har du hittat den informationen.Källa?
Mmmm.....skulle ju vara intressant att se vart du fick källan, OA?
Här ifrån kanske?
http://www.kampanje.com/medier/article50868.ece
El L :lol: kk :lol:
Ok, då vet jag. Trist besked, men det är väl ändå möjligt att femma kan dyka upp i viasat. Det gäller väl att parterna hittar en deal och lämnar ut trean och femman till varandra.
Tänker i alla fall hoppas till nästa höst, ingen femma då och jag hoppar på boxertåget...
sodertalje, förmodligen kommer detta problem att bli ännu större längre fram. Tillslut kommer folk börja klaga på att man inte kan få TV3 / Kanal5 från båda viasat eller canal digital.
Dom blir tvingade om dom inte vill förlora kunder till boxer helt enkelt.
Eller att dom slår sig ihop och bildar ett enda stort bolag. De vore fint.
Via Digital med både kanal5,tv3 ; viasport,canal+sport ; tv1000,canal+ ...
*dreglar* Vilket utbud det hade blivit ... :D
Haha. De måste ha tagit bort det för nu är femman borta.Citat:
Ursprungligen postat av atomized
DennisOlof>> det bästa hade nog varit att de gör en deal med femman och trean. Visst skulle kanalutbudet vara fräckt om de slog ihop sina påsar, men samtidigt skulle de ha monopol på satelitmarknaden i Sverige. Brukar inte vara poppis inom EU. Dessutom skulle de i denna ställning kunna ta ut hutlösa priser...
Saxat från viasats hemsida:Citat:
Ursprungligen postat av robur
Kan jag se Kanal 5 om jag har en digitalmottagare från Viasat ?
Nej, Viasat har i dagsläget inga sändningsrättigheter till Kanal 5 via satellit. Kanal 5 har även sagt upp avtalet med Viasat avseende bredbandsutbudet vilket gör det osäkert om kanalen kommer finnas kvar i Viasat bredbandsutbud under 2007.