vh1 är den enda musikkanalen som är nåt att ha
Utskriftsvy
vh1 är den enda musikkanalen som är nåt att ha
Tror att det beror mycket på vilken generation man tillhör...
Personligen tycker jag att vh1 enbart är nåt att se när dom spelar u2 ....
jag är då 19år...
trollhattan tja, jag tycker MTV är riktigt bra. Däremot tittar jag inte på musiktv för musiken utan alla småprogram dom brukar köra på MTV.
Jackass te.x. osv, de är skoj.
VH1 har ju lite annat men för det mesta visar ju musik-kanalerna musikvideos, dom är ju bara tråkiga.
en kanal med bara hårdrock/metal skulle jag vilja ha...
Det är inte bestämt att det sändningsutrymme som blir tillgängligt när de analoga sändningarna försvinner ska användas till just digital-tv. Det finns flera andra användningsområden som är minst lika intressanta i sammanhanget, t.ex. HDTV och mobilt bredband.Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Men vi får se. I slutändan är det politikerna som fattar besluten.
JUST DE, TheVaran, POLITIKERNA som ska bestämma, då vet vi alla hur det blir, upp åt väggarna som vanligt.
Politikerna (oavsett om man är för de blåa eller röda) har ju inte gjort mycket vettigt dom senaste 5åren. Jag ger inte mycket för politik, bryr mig iofs inte så mycket mera, men jag tycker dom bara vädrar varmluft hela tiden.
Lovar guld å gröna skogar, vad får man, kalhyggen och fejk-guld.
TACK för de, satans PAMPAR.
Ja gör den partiet inte det de lovat så skall de aldrig lova not för jag kommer ej tro på dem.Mvh
Precis min åsikt oxå. :P :PCitat:
Ursprungligen postat av Leatherface
El L :lol: kk :lol:
Ja nog är det samma visa varje gång. Politiken har verkligen försämrats de senaste 20åren. Man bryr sig mest om röstfiske och att folket röstar på dig.
Än att driva landet framåt eller verka för människors bästa. Tråkigt, för de verkliga förlorarna i detta kaos är ju oss vanliga dödliga, väljarna.
o/t vh1 är FTA på hotbrd just nu (MTV Networks)
Hotbird 6 (13.0E)
11075.00 V
27500 3/4