-
xx-ray
jag sa fortfarande inte de du skriver ju
läs nu han klagar på att hans koder blivit ändrade och att nån annar tagit creed för det ju
och jag skrev ju att man vill ju ha creed för de man gör
därför så skrev jag att om en moderator ändrar så ska ju inte moderatorn undertäckna med sitt nick
de va de jag sa och mena
jag sa inte att moderatorn tog creed för det själv
för de har jag inga som helst belägg för att säja
och de sista citatet e ju mer en åsikt om hur jag tycker de ska va och inte som de så fint ser ut i citatet att jag anklagar moderatorerna för nått
och ja de e klart som korvspad att regler ska följas
fö min del hoppas jag detta nu e upprätt och avslutat
de e trots allt vi som e gäster hos dej
-
Så här ser jag de, hejhopp är grinig för att någon som han ser de har tagit credit för hans koder han har lagt in, eller någon anna har lagt in! De är så simple, är koderna korekt inskrivna och fungerar så gör de inget med dom, är dom inte de så görs de något med dom, svårare än så är de inte, om de nu är svårt att förstå så ge fan i att förstå de då och ge fan i att gnälla, passar inte reglerna så ge fan i att komma hit!
Men kom ihåg! ComHit Forum är inte en rättighet, det är en service!
Om dy tycker de är så viktigt med credit så är ju en sak säker i alla fal, du kommer alldrig passa som moderator för detta forum!
Lär i stället för gnälla
//Stimo
-
cred på Mina koder
Som det har sagta i denna tråd är det ingen som äger några koder. Alvar
vill påstå att andra medlemmar tar åt sig äran ,för att han har lagt ut koder i detta forum. Var har han fått dessa ifrån,har han själv skapat dom. Dessa koder-hexfiler har inte skrivits ut enligt gällande regler.
Därmed har
moderaterna rätt att ändra dina inlägg. Vill du ha berömmelse för vad du (Alvar )åstadkommer i detta forum , skall du snarast packa din kappsäck och gå till annat forum där Dina regler gäller.
Därför STIMO, Johan F, Xx-Ray är detta det bästa forumet som finns låt inte en person förstöra vår finna trevnad. Fortsätt ni i samma stil så blir alla vi andra glada
Ha en bra da
-
Nu låser vi detta ämne och försöker lämna detta.
Så ska vi nog kunna fortsätta i lugn och ro!
Alla vet vad som gäller nu!
8)