Citat:
Ursprungligen postat av kronblom
Det är inga avgifter under det första året ! Å vem har sagt att man måste kolla tv via Telia efter denna perioden?
Gratis Tv i ett år, är inte det ett bra erbjudande ? :roll:
Citat:
Det är inga avgifter under det första året ! Å vem har sagt att man måste kolla tv via Telia efter denna perioden?
Gratis Tv i ett år, är inte det ett bra erbjudande ? :roll:
Nä, jag SKREV ju efter d 30/4 2008...jag har fattat villkoren!
Exakt! vi har ju nu 2007, det står faktiskt att erbjudandet går ut 2008 :D :DCitat:
Så som dom skrivit det så är det GRATIS ett år! :lol: :P
Som avslutning på en meningslös debatt, Telia kräver bredband och telefoni hos dom....jag har inte påstått att första året kostar något för TV-kanalerna!
Nähe varför är det ett dåligt erbjudande då? Ett år gratis är enligt mig bra.Citat:
Går det att få in telia digitaltv på datorn på något sätt? Utan digitalboxen då.
Skulle kolla om min telestation var utbyggd för TV tjänsten,tryckte på beställ för där döljer sig ibland nummerkollen vad man kan få för hastighet och tjänster.
"Tack för beställningen" kom det genast upp på skärmen.
Hittade sedan den knapp jag sökt, och fick svaret att tjänsten inte kunde levereras i nuläget. Skönt tänkte jag. Det måste ha varit nåt misstag.
Två veckor senare låg det 2 paket på utlämningsstället från Telia. Efter kontakt med Telia lät jag paketen ligga kvar på posten tills dom returnerades.
Men minst lika roligt var att när jag ett par veckor senare förlängde mitt ADSL abonnemang, oxå via nätet, hos Telia fick jag fylla i 5 sidor med uppgifter trots att jag var inloggad.
Snacka om att vilja låsa upp kunder!
Jo, jag har försökt få vissa att förstå det i den här tråden... :D
Det var för bra för att vara sant!
Beställde för över 1månad sen och har fortfarande inte fått någon box! men dom har sänkt mitt 24/mb adsl abonemang till 14/MB och självklart får jag batala samma pris!
Hastigheten på mitt Telia bredband halverades när dom installerade IP-tv på våran station.
Jag gick in på Zyxels hemsida och uppgraderade mitt gamla modem i väntan på det nya modemet och fick nästan tillbaks den gamla hastigheten.
Jag har nu fått ett nytt Zyxel silver modem och nu är allt som tidigare, jag rekomenderar dig att gå in på Zyxel och uppgradera ditt modem ( är iallafall värt ett försök )
Telia säger själva att man kan få problem med hastigheten om man har ett gammalt modem.
http://www.support.zyxel.se/
Tack för svar!
Jag har det nya Zyxel silver modemet gick in och uppgraderade men det hjälpte inte.
På zyxels hemsida står det 03-04-2007 på länken till
uppdateringen Idag är det 02-04-2007 snacka om att vara före sin tid