Ok, finns det nått sätt att kringå detta?
Ifall jag läser av mitt original-kort (utan C+ abb) o lägger till nått ...
ja, va vet jag .. helt n00b på detta.
Utskriftsvy
Ok, finns det nått sätt att kringå detta?
Ifall jag läser av mitt original-kort (utan C+ abb) o lägger till nått ...
ja, va vet jag .. helt n00b på detta.
Nej de finns de inte änu, dom uppdaterar UA, vill du veta hur de funkar kolla under div info i länken i min singatur, de kan hjälpa dig! Där finns en förklaring på PPUA/SA/UA
//Stimo
vänta lite...
...nu hänger jag inte med...
Klarar inte Guldkorten av C+ på Boxer???
SA.."shared adress", säg att du har ett kort nummer..0012345678.
Detta nummer kallas ua "unique adress". Det har bara du. 00 kan man kalla riktnummer..Däremot har 256 st nummer 123456(SA) inklusive dig...De 2 sista nummren är unika och det har bara du, så när de kodar om Canal+ , skickar de bara ut till ditt specifika nummer.. alltså till ditt UA. Så först slår de "riktnummer (00) sen ditt unika nummer (PPUA) Alltså..ska du ha ett piratkort med canal+ (AU)..måste det vara gjort på ett abb med canal+. Annars blir det till att lägga in koderna manuellt.
Är det bara C+ som gör på detta sätt inom Boxers kanalutbud?
Ja,hittills bara C+
tackar för alla svar...
:lol: :lol: :lol:
Jag har ett Boxerbasutbudkort som jag har gjort ett AU med ViaFM enligt guiden och knappat in C+ koderna på och det fungerar. Undrar om dom kan spåra det till mig om jag lånar ut det till min bror. Tack för svar.
De kan inte spåras eftersom boxarna bara är mottagare. Så länge filerna inte kommer ut är det lugnt.
Men vad händer med det orginalkortet? kan man använda en Mkey på fler än ett kort?? Jag menar om man tar orginalkortets Mkey kan man taemot kanalerna sammtidigt då? eller hur funkar det?