beställde i söndags, och nu har jag den! ;D
Utskriftsvy
beställde i söndags, och nu har jag den! ;D
Så är en 7020 flashad och klar sedan nån dag, trevlig box, har bara ett litet problem, får inte in skinet Nemesis greyline 3d kompact, har det på 500:an och gillar det skarpt, gör lika som på den men får det inte att lira med 7020:an nån som vet varför?
Hittade nemesis glass line, men gillar dock greyline bättre tror jag
Ang min beställning, komiskt när det tog lite tid, beställde med 160 gb hdd och enligt följesedeln står det 160, men i boxen är det en 250 gb hdd, tack för det :=)
hrrrm hur installerar jag plugins på 7020 som jag laddat hem via datorn och inte blå knapen? använder jag tuxbox commander eller?
Och om så är fallet hur går jag tillväga med filerna där?
hmm lyckas inte ändå, i tmp mappen ser jag inte filerna när jag väljer manuell installation i blå panel> addons
i tuxbox commander ser jag filerna men vet inte hur jag skall gå till väga med dom, vad gör jag för fel? har provat det mesta käns det som.......... men fel gör jag ju tydligen :=)
kör gemeni 4.20
Hmmm.
Lägg in .zip filen, inte de uppackade !!
Ok tack, tror jag provat det också men jag ska prova igen ikväll
är de inte tar.gz eller vad dom heter som ska ligga i tmp ? är det .zip fattar den om filerna heter .zip ? vad har du för filer om du packar upp zip filen ?
om zip filen innehåller någon annan packad fil lägg den i tmp istället.
det är just tmp jag lägger dom i, vad annars?
har även provat tar.gz kommer till boxen och fjärren syns ingenting, mapparna syns men inga filer, trots omstart m.m. ???????