vart hittar du EPG refresh pluginet... har börjat få problem med EPG igen. :(
Utskriftsvy
vart hittar du EPG refresh pluginet... har börjat få problem med EPG igen. :(
Hej leta rätt på dina övriga plugins i menyn och hittar du inte EPGREFRESH så installer den :) Hittar du inte i menyerna kan jag guida dig :thumbup: men testa leta lite först detta är :D
TV1000 har funkat kanon för mig i månader...
Bör egentligen räcka med att ställa EPG-refresh enbart till TV1000 under natten i några min sedan så får man EPG till alla andra kanaler.OBS Gäller Comhem nu alltså..Men har märkt att i vissa fall så bör boxen vara på för att det ska fungera, ej i sleep mode eller så menar jag nu.
På 600:an är det under blå menyn - extra / installation.
Jag har fått problem med visat epg också och börjar grubbla på om viasat har problem. Har testat tv1000, svt1, svt2, tv6, visat motor mfl men hjälper inte utan har bara 2 program framåt. canal digital funkar utan problem.
http://www.pli-images.org/modules/wi...wakka=HomePage
Där borde du hitta kanske?
Jag har också problem med epgn.. Det funkade bra i början på både canal digital och viasat, men nu är det bara viasats vecko epg som funkar och endast 2 program via canal digital :(, jag har provat med epg refresh osv men de hjälper inte :/
Har själv ingen vettig lösning på detta än, men mina EPG funkar men då kör jag okckså en hel "bunt" kanaler i min EPG search som jag kör type 04.20 på natten/morgonen.. :whistle: