en boxer ? , då får man ju lite av cd utbud, dom är ju nere i 2000:- nu 8)
Utskriftsvy
en boxer ? , då får man ju lite av cd utbud, dom är ju nere i 2000:- nu 8)
Boxer skall också byta till conax om 6-9 månader
Är det nån som har nåt skriftligt besked från Boxers sida om att dem ska byta systm eller är det bara rykten???
Länka gärna...
P-son: jo, men boxer ar ju absolut den sista utvagen, typ om man bor i kartong eller nåt.. iofs, är det billigare.
strachan.....
Får väl hoppas att priserna sjunker kraftigt på pentakorten, eller att nyckeln till basicarden blir public.
Någon som vet om man kan andvända basiccarden till nåt annat en skrapa rutorna med ? , har 3st hemma som ligger o skräpar :roll:
Var kommer denna info ifrån?Citat:
Ursprungligen postat av Evex
Tror jag inte en sekund på, ren BS
Jag har hört att tomten kommer vid en viss tidpunkt varje år, men än sålänge har jag inte sett honom :wink:
Håller med.. tror bara när jag ser.. ;)Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Använd huvudet cd kommer inte till att låta någon visa deras utbud med något annat än conax.
Och på tal om Tomten så kommer det säkert info inom 2-3 månader,
lagom så folk har hanlat in sina robert boxar
Den som lever få se, om jag Evex har rätt """"""""""""""""""
@Evex
Varför skulle CD kräva just Conax? Det var det dummaste jag hört på länge. Att dom skulle kräva ett säkert system hade varit sin sak...... Sen tycker jag inte du ska sprida rykten heller....
@Evex
Tack för ditt klargörande då vet vi var du fått din info ifrån.
Vi har alla rätt att ha en åsikt, men det är bättre att säga att det är dina personliga tankar än att påstå nåttannat.
Mina tankar i detta är att det inte är någon större skillnad på säkerheten i krypteringssystemen utan skillnaden ligger i säkerheten på korten. Händer det nått så är det ett kortbyte. Men detta är min åsikt och vad fan vet jag :shock:
Tänkt dig att du är ute och åker i din nya fina bil och får stopp efter vägen av någon anledning. Vad gör du då, fixar felet eller byter bil?
mvh
T-bird