Utskriftsvy
Var kan jag hitta en fungerande Gstreamer ? Citat: Ursprungligen postat av ricki NEJ men du måste ha en fungerande Gstreamer.
Dom är inbyggda i dom olika imagen, inget som du eller jag kan byta eller bygga in.
Tyvärr jag har flashat det senaste openli image och fortfarande utan resultat. Filen fungerar inte. Alla andra filer funkar förutom detta. Vad tror du kan vara för fel ? Citat: Ursprungligen postat av ricki Dom är inbyggda i dom olika imagen, inget som du eller jag kan byta eller bygga in.
Hmmmm Vad säger det om du trycker på: meny -> information -> om
Vad heter den som du har flashat med?
Gstreamer 0.10.36 Citat: Ursprungligen postat av matkoh Hmmmm Vad säger det om du trycker på: meny -> information -> om
Jag laddar den från openpli hemsidan , det senaste Citat: Ursprungligen postat av ricki Vad heter den som du har flashat med?
Citat: Ursprungligen postat av ricki Var har du fått openpli 5 ifrån? Tryck meny-sen information- sen om, där kan man se vilken version av Gstreamer MAN HAR. Tycker att du ska svarar på frågan om Gstreamer versionen och vad din IMG heter.
Jag måste tyvärr gå ut snabbt för ett ärende , återkommer kommer igen när jag är hemma igen Citat: Ursprungligen postat av ricki Tycker att du ska svarar på frågan om Gstreamer versionen och vad din IMG heter.
Så jag är tillbaka Svar på din fråga , Gstreamer 0.10.36 och jag använder nu openpli 4 Är det du frågar efter ? Citat: Ursprungligen postat av ricki Tycker att du ska svarar på frågan om Gstreamer versionen och vad din IMG heter.