-
@misterlasse
Om du ska köra på jobbet så kan det var bästa att sköta allt manuellt.
Hämta nya och bekräfta sökta areor hemma.
På det sättet kan aldrig IT-avd se på några nätverksloggar att det finns.
Allt är ju beroende av vilka regler som ni har på ditt jobb, du kan till och med ha allt liggande på en diskett och köra därifrån, då finns det inga spår på din HDD heller :D
-
Ok, så du menar att jag kan hämta och bekräfta hemifrån. Tanka ner på diskett och ta med mig till jobbet :?: :?
Läste någonstans att det kan ta väldigt lång tid.... Om jag gör på detta sätt, vad händer då när det är dags att sticka hem? Kan man avbryta och återuppta dagen efter? Sounds strange.....
Om det som tropical säger stämmer (att programmet inte stör någon/något) så är det nog lättast att göra allt från jobbet i alla fall :smile:
-
Självklart kan du göra allt på jobbet, men du frågade om det var nån som kunde se vad du gjorde och det dom kan se det på är nätloggar om man använder FnF (om nu nån kollar dom på ditt jobb)
Programmet kan stängas av när som helst och det startar från samma läge nästa gång.
-
@T-Bird
OK. Tack för hjälpen :D
Det finns ingen som aktivt "letar" så det är nog ingen risk. Frågan var mer menad som om det automatiskt skulle märkas :wink:
-
Förresten.
T-bird, vad menas med FnF?
-
FnF = Fetch and Flush. Hämtar och checkar nya areor automatiskt.
/Spock