många inlägg nu konstigt eller ??????????
Utskriftsvy
många inlägg nu konstigt eller ??????????
@Evex
Saxat från C4 skrivet av "Gråben"
saxat från stopstopCitat:
Ursprungligen postat av Gråben
Citat:
Ursprungligen postat av zorkis
[quote="T-bird"]@Evex
Saxat från C4 skrivet av "Gråben"
saxat från stopstopCitat:
Ursprungligen postat av Gråben
har jur detta men funkar inte ändå det står via ljudspår ukänd cd ljudspår svenska det funka innan för ett år sen med gamla m2
kan man återställa m2 kortet igen
någon som kör Digiality VC CI 104 med titan ??
i så fall verkar det vara en lösning
ååhhh får det inte att funka jag gör som stopstops guide säger men när jag har laddat flash-filen och EE-prom filen i MII_Loader och ska programera står det först '' Trying to reset card'' efter ett par sekunder så står det ''Faild to get correct ATR.'' vad gör jag för fel nu då?? notera att jag aldrig annvänt mitt M-II kort förut..(Fick det samma vecka som dom böt) Så jag har aldrig programerat det men jag vet inte om det spelar någon roll..
///Tack på förhand
Citat:
Ursprungligen postat av braindead
Säker på att din programmerare klara M-II kort?
Och om den gör det har du kört uppdateringen på M-II kort som det står i guiden?
jag har ju en mp 3,5 brännare
du måste ha firmware 1.8-1.9 eller nyare för det ska fungera...
kalla mig dum men vad är firmware 1.8-1.9 för något? säg inte att jag måste köpa ny brännare :shock: notera att dum som jag var inte läste aldra högst upp på stopstop och läste att om man hade ett nytt m-II kort skulle man bara lägga in filerna så jag har kört en update på kortet. Det krachade inte va?
När du trycker Power on i TJ's multiprog ser du vilken firmware du har. Är den gammal kan du skicka in den till adteknik så uppgraderar dom den. Det kostar 20 eller 100kr beroende på vilken version du har.