Jag trodde du ville editera den.
Ska du bränna?
Vad har du för grejer då?
Utskriftsvy
Jag trodde du ville editera den.
Ska du bränna?
Vad har du för grejer då?
Jag har alltså ett fungerande guldkort till en sagembox har läst ur pic och eepromfiler ur detta med min mp3.5 med mp6. Sedan har ja skapat en provider med prabolnisses editor och med filen försökt fixa de tre filerna till funcard med morphex. Men jag får det inte att fungera på nokia 212t. Vad kan vara problemet?
Är det slipstreamfiler du gjort?
När du gör dom på morphex3.7 så väljer du funcard(slipstream) och inget annat.
Det är riktigt!!
produktversion 3.07
Om koderna var giltiga i guldkortet så ska ditt funcard fungera.
Jag har själv en 212T så jag vet.
Använder du TJ´s program när du bränner för MP6 funkar väl inte till fun?
Jag använder multiprog110 har också hört att mp6 inte ska kunna programmera funcard. Koderna giltiga? Guldkortet är AU och funkar just nu men som sagt inte med funcard slipstream
Pust :smile:
Vad får du för felmeddelande då?
Du sitter väl in det med kontakterna nedåt?
Bränner alla tre filerna flash + int_ee + ext_ee
Alltså jag får inga felmeddelande då jag programmerar kortet. Det är bara det att det inte fungerar. Jag får ingen bild på TV. Jag vet inte riktigt vad du menade med giltiga koder. I och med att guldkortet fungerar ska man väl kunna göra ett fungerande funcard också eller har jag fel kan eepromfilen från guldkortet sakna något som behöver vara med för att funcardet ska fungera
Kan du se SVT utan kort då, så att du vet att boxen fungerar överhuvudtaget.
Jag tänkte mest på vad den säger när du har kortet i lådan
Om du läst av ett fungerande GK till Boxer, skapat en providerfil, använt den för att göra slipstreamfiler, då SKA det bara fungera.