Forresten forklares det fint med MOSC på duwgati.com. Der er en fin vejledning hvordan man kloner et kort
Utskriftsvy
Forresten forklares det fint med MOSC på duwgati.com. Der er en fin vejledning hvordan man kloner et kort
Tjena ja håller med Rattle till 100% gör som alla andra sök på nätet ladda hem prova mixtra ändra läs guider mm finns massa info ute om man söker man kan inte få allt på silverfat!! br:satattack
Derfor kan han da godt svare ordentlig. Hans måde at skrive på minder om et pattebarns. Iøvrigt husker jeg svagt at der før har været skrevet om Rattle´s måde at formulere sig på. Jeg siger: flyt til et forum for børn hvis man ikke kan formulere sig ordentlig. Jeg tager ihvertfald dette forum seriøst.
Trodde det här forumet var till för att hjälpas åt
ni beter er som småbarn som nyss fått godis går och gömmer er och käkar upp sen när ni har slut kommer ni fram och tigger av dom andra
Jag har läst era inlägg och det är sorligt att man inte hjälper varandra mer.Neeeej ut med skiten in med dom som har vettiga svar att ge,annars faller ju begreppet bästa svenska forum. c-c
:bh: Det kan var nån från stop eller CD som vill störa :wall: alla inläggen :naughty:
Det är helt otroligt att det finns människor som är så snåla med att dela med sig av sin kunskap men om någon delar med sig till dom så klagar dom inte.
Jag har aldrig hört någon säga "Sluta dela med dig av din kunskap, jag lär mig hellre via Google".
Folk vill bara ta och ta men ingen vill ge. Det jag är införstådd med har jag inga problem att dela med mig av. Jag har skrivit guider på bl.a. UCS och det kommer jag fortsätta med att göra. Sen om folk stör sig på det så blir jag bara glad för det kan dom gott ha :D
Bara för att någon gick den hårda vägen för att lära sig något så tycker denne att alla andra oxå måste göra det. Varför inte hjälpa folk istället? Det är mycket roligare kan jag säga. Det finns inget bättre än att göra någon glad.
Alla ni grinpellar där ute borde prova det nån gång!
Mina $0.02