Givetvis fungerar M2 bara om dom som gör filerna till M2 får nycklarna! Nu senast så fick dom nycklarna innan den låg ute på nätet och därför fungerade M2 innan titanium. Det finns dock inget som säger att det ska vara så i fortsättningen!
/Rattle
Utskriftsvy
Givetvis fungerar M2 bara om dom som gör filerna till M2 får nycklarna! Nu senast så fick dom nycklarna innan den låg ute på nätet och därför fungerade M2 innan titanium. Det finns dock inget som säger att det ska vara så i fortsättningen!
/Rattle
ja du tror det eller vill tro det efter som du kör titan
men filerna fanns till Titanium före M2 men inte public...
Du, Evex är för fasen helt blåst, tror du att M2-korten inte behöver nycklarna? Kanske dom kommer med inbyggt trollspö? Kanske dom kan användas istället för bensin till din bil?
Fakta är att M2 finns bara för att keycard ska tjäna pengar. Titanium finns givetvis delvis för att nån ska tjäna pengar men också eftersom det finns ett behov av ett hobbykort med RSA coprocessor (vilket Evex inte har en aning om vad det är). Till titanium finns det ett SDK (software development kit) vilket gör att vilken som helst som kan programmera kan göra sina egna program. Dessutom var det faktiskt så att när titaniumkorten började säljas så fanns det ingen som gjort nått program till dom!!! Det var entusiaster som gjorde programmet till dom!
/Rattle
P.S Det här är inga jävla rykten!
Också var det igång igen... Kan ni inte bara sluta med era personangrepp?
Rattle, om du nu vet så mycket och du ser att något fått något om bakfoten tycker jag att du ska förklara på ett trevligt sätt hur det egentligen är och inte klämma av dig att personen i fråga är "blåst" "idiot" eller något sådant...
Sen det här med att M2 kort endast finns för att Keycard ska tjäna pengar har nog tyvärr du fått om bakfoten... M2 kort är precis som alla andra kort med med en annan krets med lite fler möjligheter... Kortet kan användas till mer än bara piratkort till parabolen... Du kan använda det i säkerhets system m.m...
Rattle...hur tycker du det känns om nån säger till dig att du är blåst? Tänkt på det?
Jo tänk för det har han
RSA = Rattles Systematiska Attacker
Oj.
Ni behöver väl inte bli ovänner bara för att jag frågade om ett Titaniumkort.
Det går att lösa på ett fredligt sätt.
Tänk va bra att det finns en sån här hemsida istället.
Vi tjänar ju alla på det.
Peace
Jag skiter fullständigt om ni tycker jag är blåst :) Skulle t.o.m. vilja kalla det en ära att vissa av er tycker jag är en idiot.
Sen kan ju experterna förklara för mej hur man kan använda M2-kortet till något annat än filerna som finns på stopstop? Nått utvecklingskit har jag inte sett och då har jag även frågat efter det, men icke något svar.
Bra talat jag håller med Dig !Citat:
Ursprungligen postat av Rattle
:evil: :evil: :evil: