-
garton ovanför skrev
DIF var ju inte ens i närheten av att rubba Sparta Belgrad (var det väl?) förra året. Och det var i KVALET till CL!
Jag rättar & skriver
Partizan Belgrad vill jag minnas att de hette & Djurgården var visst nära att gå vidare eftersom de inte förlorade mot dem utan Partizan Belgrad gick vidare pga att de gjorde 1 mål mer än DIF på bortaplan!
Rätt ska vara rätt! DIF är sveriges bästa fotbollslag!
-
Ja, ok, de kanske rubbade dem, men jag såg bägge matcherna och Belgrad vann rättvist. Djurgården pallade inte trycket. DIF är förmodligen Sveriges bästa fotbollslag just nu, det stämmer, men internationellt suger de stenhårt, liksom alla andra allsvenska lag.
-
jag säger bara bois landskrona
-
....
det blir malmö ..om dom får alla dom nya spelarna att funka tillsammans
-
Men kan NÅGON i crew flytta över detta till övrigt.... nuuuuuuuu.
TACK
-
Kommer allsvenskan att visas framgångsrikt i Canal+? Eller måste jag ha säsongskortet? Kan man fortfarande köpa separata matcher genom PPV?
För övrigt tror jag och hoppas på att DIF tar hem guldet i år som vanligt. Det har ju blivit lite av en klyscha att dom vinner vareviga år. :D :lol: :lol: :lol:
-
Det jag undrar är hur det här säsongskortet funkar. Ska man beställa som förut dom matcher man vill se? Eller hur är det.
-
har du säsongskortet så har du tillgång till samtliga matcher utan att behöva ringa och beställa en specifik match...
Mvh // Jagaren
-
javisst får du alla matcher med säsongskortet, men du måste abonnera på Canal+ för att kunna abonnera på säsongskortet. Annars är det 69:- per match som gäller. Åsså en sak till Sm-guldet hamnar hos 100-åringen framsidan. De beryktade Änglarna :twisted:
-