och så är inte nds knäckt än eller hur
Utskriftsvy
och så är inte nds knäckt än eller hur
En kompis ringde kl.nio i kväll då var han utan bild efter info från via.
Jag har också 9802 men där hände ingenting,kan det bero på att kan har ett aktivt org. i lådan.
Efter en omprogg av Func. så fick han bild på hela viasat igen, då kan ju mottgaren inte vara ändrad.
Lollo
ja fattar det. men kan inte radera filerna och bränna in filer till boxer. går ej att göra nårr med kortet. det går alltså inte att bränna kortet. vad är felet???
Inte vad jag förstått...Bara att vänta och hoppasCitat:
Ursprungligen postat av storfors
De måste vara nått fel på brännaren eller på kortet
Du kan inte se Viasat med det kortet mera...Det är nytt System (Videoguard)som blev nerladdat så det går inte hur mycket du än bränner in på kortetCitat:
Ursprungligen postat av hellow
Jag fattar DET. Men man ska ju kunna programera om kortet så att man kna ha kortet till tex en boxer. Men när ja ska bränna in filer så står det att de ej går att bränna in filer på kortet
Vad är det för kort?Pröva att radera kortet först
Går ej. kan de blivit nått fel på kortet??
Kan hända men troligtvis inte