Japp, jag kommer få uppdateringar om det kommer några. Så länge man inte sprider programmet. Därav att jag inte lägger ut det publikt ;-)
Utskriftsvy
Japp, jag kommer få uppdateringar om det kommer några. Så länge man inte sprider programmet. Därav att jag inte lägger ut det publikt ;-)
litar på dig myhran ;-)
Nice uppoffring
vad är ViaAllZ2 V1.6c för något :?: :?:
Ett program som sägs kunna extrahera nycklar ur nya Boxer korten och andra viaccess 2.0 kort... Men det gör det inte...
ok tack för svaret
Det är nog ingen som förväntar sig att du ska göra det men om du får en version att funka lär nog rätt många springa och köpa det sen. 8)Citat:
Ursprungligen postat av Myhran
Njaa... Varför ska man köpa progget när någon som har det kan fixa kort :lol: Hehe...
Ja det kanske jag är... men.. tycker det är lite konstigt att myhran går ut och dementerar så hårt som han gör. Inte konstigt att han gör det på C4 och GK men att han gör det här också, han är ju inte direkt aktiv här om man säger så.
Kanske vill tysta ner hela skiten. :?:
baffs hehehe..... jodu jag vet ju att alla inte tror mej, men undra som så istället... vi gick ut publict med det att vi skulle köpa det för att folk inte skulle springa o köpa det i onödan, skulle vi trott på det och inte velat att folk skulle få veta det, så skulle vi väl knappast gjort som vi gjort ;-)
Sen må det ju ändå finnas några fler som har köpt progget som kan verifiera detta...??? Folk som inte litar på mej tex.....;-)
Att jag gjorde det inlägget här var av samma anledning som på GK o C4... sen att jag inte brukar skriva här är en annan sak...nån gång måste ju vara den första ;-)
Vissa är av den naturen att dom inte tror på saker förren dom själv sett det, och visst är det bra ibland......
Men adressen til sidan är ju ingen hemlighet, så det är bara att köpa det själv så ser du :):):)