innebär detta att vi är tillbaka på ruta ett?
att de har fått ut algoritmen måste väl hjälpa ngt? :o
Utskriftsvy
innebär detta att vi är tillbaka på ruta ett?
att de har fått ut algoritmen måste väl hjälpa ngt? :o
Är det samma boxsersystem här ock i Rusland?
I Finland fins det t-boxar såm funkar med vanlit tv anten till några av Canal+ kanaler med Titaniumkort ock Mll den är krypterat med Conax med samma koder såm här till CanaDigital med satellit.
Med risk för varningar, så har jag en bekant som hämtade ett kort för en vecka sedan.... Enda haken, C+ funkar inte på kortet... Men alla andra går.... Så det verkar som att en total lösning till boxer inte skulle vara så långt borta.....
Sen hur länge hans kort går, är ju en annan fråga...
Vart har din bekant hämtat det kortet? Skulle också vilja hämta ett där!
Allvarligt... menar du att han har ett fungerande p-kort till boxer?
Är det fler som har "bekanta" som har det? Bara undrar... :roll:
mvh/ jonsa
Ojoj din bekannt har säkert blivit lurad. Det är inte på det viset att även en del andra kanaler inte fungerar, t.ex. alla som inte ingår i baspaketet?
[quote="Pytten"]Med risk för varningar, så har jag en bekant som hämtade ett kort för en vecka sedan.... Enda haken, C+ funkar inte på kortet... Men alla andra går.... Så det verkar som att en total lösning till boxer inte skulle vara så långt borta.....quote]
Om det stämmer så hade det varit intressant att veta om det gick att ta ur nycklar eller mosca kortet för C+ kan jag vara utan.
Och givetvis få veta vilka kanaler han kan se. :lol:
han kan se... SVT1, SVT2, Barnkanalen, SVT 24, TV4, TV3, ZTV på sitt magiska kort :P
nejdå... jag hoppas också att det stämmer
ett rykte till: de skall finnas fungerande boxer kort i Stockholm,som säljes för 1600kr.,de tydligen nåt på gång
Är det någon av alla dessa kompisar som har fått tillbaks sina kort eller har dom bara lämnat iväg dem?
Det har varit ett par stycken som har vänner som lämnat iväg sina kort men sedan så hör man inget mer!!!!!!
Dom kanalerna ser man väl utan kort har jag för mej :lol:Citat:
Ursprungligen postat av chip2