Njaa... Att pentakortet skulle ha fungerat över 1 år har jag svårt att tro... Det har ju som sagt kommit uppdatering på uppdatering till dom nu efter varje key byte senaste tiden... Så troligtvis är det nog mest snack!
Utskriftsvy
Njaa... Att pentakortet skulle ha fungerat över 1 år har jag svårt att tro... Det har ju som sagt kommit uppdatering på uppdatering till dom nu efter varje key byte senaste tiden... Så troligtvis är det nog mest snack!
jo det stämmer...men det som ställde mig var att han inte behövde göra någonting med kortet alltså skicka det till snubben han köpte kortet av för ev uppd efter varje omkodning. om nu detta stämmer så är det nog trots allt ett AU KORT ändå vem vet..... ska bli mycket intressant att se!!!
Det är rätt naivt att tro att det inte skulle existera autokort till CD, det har gjort det i mer än 4 år nu, så är det bara, men efter indragningen av CD's gamla chip (sle44) så har det blivit enormt mycket svårare för "blåbären" att få tag på dom korten, men finns, det gör dom.
Var glada så länge M2 får updates, så länge det nu varar...
faktum är det oftast står blåbären dyrt att chansa att köpa AU kort som i själva verket inte är det!!!
Jag sa inte att det INTE finns au kort till canal digital... Det jag sa var att det inte finns några KÄNDA au kort...