tycker inte om Divx överhuvudtaget :D
dvdr e bättre :)
men det hade varit fräckt med en sån som Deaaaaaas har, att plugga den till nätverket osv.
Utskriftsvy
tycker inte om Divx överhuvudtaget :D
dvdr e bättre :)
men det hade varit fräckt med en sån som Deaaaaaas har, att plugga den till nätverket osv.
Den fungerar skit bra på allt... Har lite små strull med vissa audio codecs... Men det kan vara för jag inte uppdaterat den sen jag fick den... Hade tänkt göra det nu :)Citat:
Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
var kan man köpa en sån manick?
Til de som rekomenderade x-box så måste jag säga att jag har dåliga erfaenheter av x-boxen och desss dvd spalre.. hänger sej ofta plus vill man ha riktigt bra ljud på dvd filmerna så är xboxen knappsat ett bra alternativ..
Otur för dig, min funkar kanon. Bättre ljud än min Pioneer 515
Ja har en centrum gemeni 340 från netonnet köp den! Den fungerar skit bra har hafft den länge och den har inte gått sönder :D
Min X-BoX tar emot alla skiver jag stoppar in i den utan minsta problem, ljudmässigt håller jag delvis med dig. Om man bara har originalkabeln från xboxen så får man ju bara stereoljud, men om man pyntar upp 200 pix till för en lite mer avancerad så har man helt plötsligt optiskt ljud och vips så har man klockrent DTS/DD ljud i så många kanaler som recievern klarar av att hantera.Citat:
Ursprungligen postat av IceBird
RGB o optisk är givet för att jämför med andra