Tack
Utskriftsvy
Tack
Keep up the good work!!!
MVH/ x-iTe
8) Hoppas ni pallar med att driva detta vidare...suvveränt grabbar (och tjejer kanske) :P
hej jag tycker att forumet kan inte bli bättre.jag som är nybörjare och ofta letar råd och tips och alltid hittar den här.Det är trevligt
:idea: Tycker det ska finnas länkar i varje avdelning till dom andra så man slipper gå till bax till index för och byta från viasat till conax till ex. :idea:
Kanske lite klumpigt uttryckt men hoppas att ni fattar vad jag menar :wink:
Om du tittar lite längre ner på sidan så finns det..
Det står Hoppas till.....
Där väljer du bara vilken del du ska till.
Jag hoppas att det räcker för dig :))
Mvh Hoqqe
Ops! :oops:
*skäms*
tack för all
Ett mycket bra forum, många år sedan jag såg ett liknande.
Fina guider för att förstå hur det hänger ihop.
Efter att tittat runt lite så fixade jag själv till en senda fil efter 10 min.
Stefan
Vill inte uppfattas som en "pajkastare" men vill framföra något till samtliga användare.
Ser tyvärr en klar tendens till att folk skriver nya trådar om ett ämne upprepade gånger så fort Ni får problem. Comhit Crew( där jag INTE ingår) har ju bett oss söka efter trådar med liknande problem innan man påbörjar en ny.
Förstår mycket väl att man får panik när det är något som inte funkar.
Comhit är min "livlina" och jag vill ha forumet kvar men det säger sig självt att grabbarna och tjejerna i Comhit Crew lär tappa sugen om dom uppmanar till "ordning", ändå så begår folk samma misstag gång efter gång.
Vad gäller problem som drabbar flera användare samtidigt så klistras ju dom trådarna i det aktuella forumet.
Låt oss gemensamt försöka göra Comhit crews arbete så lätt som möjligt
/Tommie
:roll: tacka för all hjälp äntligen kan ja kolla när dom bolla på tv`en igen tack med eller utan frack hmm
Välkomna tillbaka. Ni är efterlängtade av mig och många fler som har det här forumet att tacka för mycket. Keep up the good work!
Jag blev orolig när ni var borta ... phew.. tack o lov att ni e tebax !
//Zetagi
Äntligen är ni tillbaks :P :P :P
Skönt som sagt att ni är tebax, vart var ni?
Har en fråga oxå:
Hur snabbt brukar koderna till ppv Sport på comhem läggas ut?
Vad jag förstår måste man koda om inför varje ny omgång i allsvenskan, stämmer det? Isf, hur tätt inpå matchstart brukar koderna finnas här, på detta eminenta forum?
Tack för att ni finns!
Skulle det va möjligt att ni säger till innan ni ska stänga ner forumet pga arbete och hur länge det ska vara nere?
Det blir svårt eftersom det var ISP som strulade denna gången.
//Hoqqe
Det finns väl ingen risk att det försvinner för gott eller ?
finns alltid en risk, dock kanske inte såå stor för tillfället.... men man vet som sagt aldrig..!
Jag tycker det är bra på det viset att det inte skrivs en massa strunt i forumet utan det handlar om det det ska alltså tv kanaler ,och att det är uppdelat i olika kodsystem gör det enkelt att spana av olika grejer. allså enkelt att fråga och enkelt att få raka svar.
Ville bara säga att från inte ha kunnat eller förstått någonting så har forumet (läs personerna här) lyckats få mig att förstå hur saker funkar. Är man lite pillig och testar samtidigt som man har bra källor så kan det ju bara gå bra.
PPUA, MK, Slipstream, Morphex och allt är nu inte bara kul förkortningar utan har fått en betydelse. Till alla som skriker i panik tipsar jag om sökfunktionen i forumet. :D
Peace
Bra sagt Herman (Man vänder ju sej till folk som kan sina saker)
tycker att det här forumet är otroligt suveränt....funkar alltid.
Mvh/Svante Flanell
Tackar för ett bra & trevligt Forum.
Man får snabba svar, och kunnigt folk
Äntligen är ni tillbaka
Kul att se er alla
Nu rockar vi på igen och hoppas på en trevlig Höst
Tocapo2 :lol:
Ja vi har väl varit uppe några månader men iaf..
Ja man kan bara säga att det är tur att vi ett sådant fint Forum och vi hoppas det får finnas för all framtid.
MVH Wybbe
guld värt
jag vill bara tacka för att ni finns till och hjälper oss stackare som inte kan allt om koder och boxer o.s.v mvh stefan :D :D
Tack för allt ert arbete och ett strålande forum!
Zedzter
Bästa forumet jag lyckats hitta... god ordning och lättförstått... :D
Ett personligt tycke är att ha koderna alfabetiskt istället för kronologisk som nu... Klart att de nyaste är mest aktuella, men jag har en känsla av att det skulle bli snyggare i alafabetiskt ordning.. (Vet ej om funktionen finns iofs.)
Fixat. Koderna står nu i alfabetisk ordning.
tack tack :lol:
Citat:
Ursprungligen postat av halldin
Kan inte saäga annat än att detta forum är kanon!!!
Ni som jobbar bakom kulisserna gör ett suveränt jobb och alla som anstränger sig med innehåll i forumen gör detta till dagens favorit site, varje dag..
// Trickster
Kanon forum :D
*Tips*
Har ett tips som kanske kan användas här. Tänkte på att kanske fixa en länk där uppe till alla download program (vid länkarna Chat, FAQ, Sök...)
finns PhpBB koder att lägga in så att man får en snygg länk med ikoner.
ta en titt på DownloadMod på: http://phpBB.hotschi.de
i filen så står det på engelska :lol:
man behöver bara kolla lite så hittar man det mesta :D :dance: 8)
jo jag har funderat på ett Länk-Mod. Men det får nog komma sen :)Citat:
Ursprungligen postat av zinden
:D Tack får all :lol:
Underbart forum !!!