jag behövde den på mitt xp! gick inte utan
Utskriftsvy
jag behövde den på mitt xp! gick inte utan
Hmm... ni kanske inte har nått java innan, M$ var ju tvungna att plocka bort det
jag kan inte få ner java!!! =(...sidan blir fel på min..men på min grannes med home kan han plocka hem utan problem!
det skall gå med office xp också
office XP??? huh? jag har 2003 iallafall =)
konstigt prov med ett löst java program
http://www.javascript.nu/xerver/
vad har detta att göra med MOSC?
Är det nån som har nya Cd_update20?
@thomasgiby
ligger under FILER
om man läsa allt genom som står här,så kommer de att fungera perfekt.
jag har nu lagt in mitt sa i win explorer men hur får jag över detta på mitt kort, har aldrig programerat tidigare med skript och winexplorer, vore tacksam för en förklaring
gå in på card uppe i menyn och exequte, sedan funkar det
jag glömde , men du måste ha brännaren i phonixläge
Jag har nu gjort det då står det Timeout from 2A command
och kortet funkar inte . vad är felet
hur många av siffrorna i SA la du inn???
det är dom sex sista i Sa du ska lägga inn
det har jag gjort det är 3 siffror och 3 bokstäver i mitt sa, och jag har brännaren i phonix läge
Har du skrivit typ så här "32 AD 24 " så ska det va rätt
jag menar med mellanslag och så så att det ser ut som jag skrev. Punkterna innan och äfter er med?
exakt så ser det ut hos mej, men vad menas med" Timeout from 2A command" som det står när jag execute skriptet.
det ska visst stå så säger dom som vet *L*, jag fick prova några gånger innan det funkade ca 3-4 gånger det står väl ochså att mission completed bla bla osv där nere.
nej men först står det med svart text "Getting Cam ID for Log File" och under med röd text " Timeout from 2A command" det är det ända som händer hur många gånger jag än kör.
det är något som är fel, vad vet jag inte. Har du försökt att starta om allt från början.
jag kom på en sak, du skrev väl SA där nere Typ där det står : sa_ = "XX XX XX " ' Enter Card SA
en del kanske få för sig att skriva det där uppe " i den gröna texten först" då blir det fel
ja men det är samma sak, ska man bara fylla i sa på ett ställe,
Ja, först har du en grön text överst i scriptet så här: This script updates new key 20 : on some "old" OrgCD-card
' Remember to chance the (xx xx xx) whit your SA are ! ;-) Här ska du inte fylla i gå lite längre ner:sa_ = "XX XX XX " ' Enter Card SA Här fyller du i SA.
jo jag har bara fyllt i där men jag får bara det felmedelandet ändå
ja du, nu är jag slut på ideer, hur gammalt är ditt kort?
det är inte så gammalt, ett par år bara det är nr 011 3518 xxxx-x men jag har uppdaterat tidigare med cnxtool
en sista fråga om du går upp på Configure i menyn och sedan programparameters. står den på unlooper2conax där
En till med bekymmer. Jag har OP 98SE.
Det står att sct10en.exe måste installeras innan winexp kan köras.
Innebär det något annat än att den skall packas upp?
Jag har lagt allt jag tror jag behöver i samma mapp.
Det står också att det behövs en nyare version av advpack.dll. Den som finns är ver. 4.72.2106.1 och jag kan inte hitta någon nyare.
Tusen tack , det var där felet låg nu ska jag bara se om kortet fungerar, tar det en tid innan det funkar eller funkar det på en gång
det ska funka nästan på en gång
Nu har kortet suttit i över en kvart och inga kanalen än, men konverteringen gick ju bra, det stod ju complited, så vad är då felet
slut på ideer. Det var en svår rackare, mina kunskaper i det här området är slut, Sorry
jag har brännaren i phonixläge men den blinkar ingenting under procesen
får du något fel när allt är klart då?
Har prøvd alt som er skrevet her i flere dager,men det funker ikke.
Tror det har noe med innstillinger i win explorer som jeg har feil.
CD kortet funket med CNXtool.
Tips????