ok ska kolla det då går man ut på deras hemsida och fixsar det då
Utskriftsvy
ok ska kolla det då går man ut på deras hemsida och fixsar det då
Yepps... Logga in sen hittar du det under "Profil"
man får tacka så mycke
:?: :?: :?: ÄR det ngn ide att fortsätta söka?
har hållt på i en vecka snart och sökt igenom typ 11 areas, skall man fortsätta att söka och hoppas på en lyckoträff... Eller är det dags att lägga ner?? Om ingen fortsätter söka hur går man vidare i jakten på Mk 08?? Jag hjälper gärna till om det är så att ngn har ngra andra ideer.. kommer att fortsätta tills ngn kommer med ngt annat alt.
:-( :cry: :wink: :shock:
//Reqtum
Vill du ha kvar ditt konto på ucs så får du fortsätta söka ändå...
Hmmm Ja, men är det ngn ide???
Är sannolikheten att finna 08 lika med 0??
Om ingen fortsätter söka måste den ju vara mindre än 0 ??
Finns det andra vägar ett gå??
//Reqtum
vad jag fattade det som så är det ingen ide att söka vidare. Det lät så på som när jag läste meddelandet på ucs2000. Men har jag rätt?
Roligt att alla är så positiva....
Det ger säkert mer än att bara sitta på röven iallafall...
Jag tycker UCS systemet är ganska bra på ett sätt. De som hjälper till får ta del av en massa information om digital TV och kanaler, medan de som inte gör det får välja fritt mellan 99 kanaler myrornas krig!
Sätt upp ett mål. Jag SKA köra 100 areor innan jag ställer frågan om jag skall kunna fortsätta eller inte. Efter 3 veckor har jag kört 30%, dvs det tar ca 9-10 veckor att nå 100 areor om man inte har hela huset fullt av datorer. 100 areor tycker jag är rimligt bidrag.
Den dagen alla kan se vill alla ha, så har det alltid varit. Allt är en fråga om resurser & tid. Att inte delta betyder i princip bara att man får vara utan Boxer längre, något ingen av oss vill.