Citat:
Ursprungligen postat av Atrix
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface
anställ nåra till på 6 timmar då så enkelt är det... sen än en gång till du betalar för 6 timmar och inte 8 timmar så varsifrån får du att det skulle kosta dig mer? dom 2 sista timmarna betalar staten... dessutom har du mindre sjukskrivning som du tjänar på...
Grabben, du är helt insnöad... Vad händer den dan slöa rackare som du beslutar sig för att 6 timmar om dan är för mycket att jobba? Gå ner på 4 timmar? Med ditt resonemang kommer det garanterat att gå åt pipan. Heja Sverige :wall:
Har du tänkt på en sak att hur många näringar har försunnit till exemprl jobb i skogen
ja säjer inte hur många men jag vet där jag bor jobba varanan i skogen och dessa jobb bara försvan och mitt fall kanske 1000 jobb och det har ersats med kanske 25 så om det ska fram jobb så måste vi gå ner i arbetstid då kommer det fler jobb vi är faktiskt på väg till en tid då det är ett fåtal som jobbar och övriga får klara det på något sätt tillexempel få ett litet bidrag från staten som det är nu,jag är också lessen för det men det är faktum.Och vi får väl leva med det .De finns inte folk som inte vill jobba men det finns inte jobb överallt och om alla åker dit de finns jobb så har vi bara flytta på problrmet