Om det nu enbart handlar om hälsan, hur kommer det sig att det är så ohyggligt många mer sjuka per invånare i Norrlands inland än tex Stockholm?Citat:
Ursprungligen postat av Leatherface
Utskriftsvy
Om det nu enbart handlar om hälsan, hur kommer det sig att det är så ohyggligt många mer sjuka per invånare i Norrlands inland än tex Stockholm?Citat:
Nu vill vi ha ett partitroget svar till evilns inlägg.
( lite ny eller gammal partipropaganda går bra, eftersom det är det enda som har kommet från vänsterfalangen på hela den här tråden )
Det roliga är att för ca 4 år sedan togs fusket på försäkringskassan upp, men då stod såssarna på sig och sa att det inte fanns någon anledning att öka på kontrollen, nu har väl tongångarna ändrats lite, men man förstår ju såssarna, vem fan vill stöta sig med sin trognaste väljargrupp !
Och vad det beträffar trängselskatten i Stockholm, vad är det som är så jävla bra, med tanke på att den kostade ca 3 miljarder,och nu går den med ca 1 MILLION back per dag.
Allt enligt ett statligt organ, det här måste ju miljöpartiet känna till, ändå beställer dom en sifoundersökning med en fråga som får folk att tro att staten drar in pengar på trängselskatterna.
Varför ljuger man folk rakt upp i ansikret.
Jävla falska vänsterpack.
Är det bara jag och Leatherface som håller på systemet som vi har , det är skrämade och ni alla vill ha det nytt partisystem i sverige tänk två eller tre gånger vad ni får om borgarna vinner valet jag måste säja fy .fy på er
Så är det nog. Vi andra är nog inte lika nöjda över vad vänsterstyret gjort med sverige, och välkomnar dom förändringar som föreslagits. Visst - för att vända sverige på rätt köl kommer det krävas uppoffringar. Men väntar man och gör ingenting så kommer man bara hamna djupare och djupare i dyn, och då krävs antingen ett mirakel eller än mer drastiska åtgärder för att komma upp igen.
edit: Men att sticka huvudet i sanden och hoppas på mirakel är ju också en strategi.
edit 2: Det kan ju också vara så att till skillnad från gruppen snattare, så är comhit-gruppen inte lika vänsterinriktade?
http://www.icakuriren.se/ArticlePage...Snatteri_j.jpg
1 000 slumpvis utvalda svenskar fick frågan: ”Har du snattat någon gång?”
http://www.icakuriren.se/ArticlePage....asp?iPageId=8
OBS...ta inte illa upp..det sista mer som skämt. Med sånt magert statistiskt underlag kan man bevisa vad som helst. Men lite kul var det :)
ska man gå efter det där så måste det finnas många vänsterpartister här då ni sysslar med snatta från tv operatörerna... :D
"ni" = "vi" eller är du som alla politiker helt felfri ? :lol:Citat:
självklart så är jag felfri :lol: nää men nog har jag väl mina fel med självklart men jag betalar för mig iaf...
Med pengar som andra har jobbat ihop ja.Citat:
du glömmer att jag har haft arbete förut och har betalat skatt och betalar fackavgifter för det alltså har jag betalat själv för det.... men om ni nu gnäller så mycket på att ja lever på bidrag fixa ett jobb ni åt mig då så får ni se att det är inte så himla lätt... men det är ju typiskt moderat skitsnack att jag och andra arbetslösa och sjuka inte skulle vilja jobba...kanske stockholmare och annat pack är såna men inte här uppe iaf... ääh snart skiter jag i att skriva här för det går inte att ha normal diskussion med er...
ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!!!!Citat: