Hej Jouko ;-) , och du är säker på att du använder en nollmodemkabel?
//Stimo
Utskriftsvy
Hej Jouko ;-) , och du är säker på att du använder en nollmodemkabel?
//Stimo
Hej Stimo tack för svar, jag fösökte återställa nokia 9780s och det gick inte :oops:
Nä de går inte så vidare bra
Var får man tag i pogramvaran till 9902s
Finns bara till 9802 av Nokias modeller
är det någon som vet om det är skilnad på Nokias 9902s pogramvaran,till skilnad från 9802s jag vet att det är hårddisk på 9902s för jag har en sådan men frågar är om det går att lägga in pogram varan för 9802s i en 9902s är det någon som har provat!
För alla er med problem..
Ja nu kanske det inte funkar för alla - men en del kanske?
Jag själv satt hemma i tre dagar och försökte nergradera min sur-9780:a men den hängde sig på någon enstaka procent. Som mest fick jag in 3,6% av den gamla mt 1.2
Då jag sedan försökte starta upp den stod följande i disp.
d2.00
Self Test
odl
E30
Self Test
ES13 eller E513
Det jag nu gjorde för att komma undan detta problem var enkelt:
Jag använde mig av en annan dator!
Har provat ändra portinställningar efteråt kors o tvärs - men med min ena dator så funkar det bara inte.
Konstigt och märkligt det där med elektroniken vad den spelar oss ett spratt ibland. På vissa datorer går en viss sak, medan det inte alls går på andra. Skumt....verkligen skumt. Undrar varför det är så egentligen?
Hehe... ja de har ju sina egna små liv de sakerna. Och det är ju det som ibland lockar fram ett leende (men oftast lockar detta fram hammaren)
Synd bara allt detta att man ska behöva plugga ur antennkabeln varenda j*vla gång. (har redan missat det en gång)
Citat:
Ursprungligen postat av [vedder
Hej! Inga problem med att koppla av antennen,koppla in en manuel två-vägs omkopplare så behöver du bara trycka på an knapp istället för att skruva av kabeln. Mvh magne.