Jag förstår vem du syftar på askretti. Mer en 600 inlägg på bara några få månader utan "spetskompetens" är jobbigt att läsa men med två gula i ryggen så hoppas vi många att det snart är över....
//Ubåten Olle
Utskriftsvy
Jag förstår vem du syftar på askretti. Mer en 600 inlägg på bara några få månader utan "spetskompetens" är jobbigt att läsa men med två gula i ryggen så hoppas vi många att det snart är över....
//Ubåten Olle
För övrigt fungerar sidan utmärkt, personligen är jag inne varje dag och det är aldrig något problem :lol:
aha där ser man kanske nått fel med min uppkopling då :smile:
nu är inte ja rikting med här gillar ni inte att man skriver många inlägg? :?
Det är ju vitsen med hela det här forumet, att man ska hjälpa andra.
och "piratolle" ja tror du syftar på totchman? Det tycker ja är mycket konstigt för ja tycker han skriver många bra inlägg han har hjälpt mig många gånger.
och pittolle om du ska redigera ditt ilägg eller tilläga något så kan du trycka på knapen "ändra"
piratolle: VET att du menar mig så varför inte skriva det. ditt inlägg tar jag som ett personligt påhopp då du inte svarat ens på vissa _meningslösa_ inlägg du kommit med när du kritiserat mig.
Tänker bl.a. på denna tråd: http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=13161&highlight=
Så har du bara kritik i 3:e person kan du lika gärna ubåta igen. Sådant verkar du vara bra på, när det väl kommer till kritan!
nu tycker jag att vi stänger den här tråden. det finns några störande objekt här på forumet.men vi låter dom hållas ha det bra ...wiggen
Har du nåt särskilt emot honom eller du bara tycker om att bete dig som en idiot? Nästa gång du hoppar på folk så se till att backa upp det efteråt. :? Jag syftar då på samma tråd som TouchMan65 hänvisade till.......Citat:
Ursprungligen postat av piratolle
Tack!
Har fått mycket hjälp av att läsa på forumet, Johan. Därför försöker jag på bästa sätt GE tillbaka och hjälpa andra som är i samma/liknande situation - inte för att, som någon tror, få upp antaler skrivna mess i forumet. Vad nyttjar de till?
Har NI i CH-crew emot mitt engagemang är jag öppen för ett PM. Gäller inet bara dig Johan, utan alla som håller i CH.
Avslutar detta nu från min sida. Händer det igen med påhopp, hoppas jag ni vidtar åtgärder..?
ja skulle bli skit förbannad om någon betädde sig så där mot mig
Är inte skitförbannad eller sur. Tycker bara inte om att vissa folk sticker" kniven" i en för att man vill hjälpa. Trist är det iaf. Jaja ska inte gråta över "spilld mjölk". Har ju fått bra POSITIV respons, det räcker bra. :D
Om vi börjar med tråden som Touchman hänvisar till så är det faktiskt så att det han skriver inte stämmer vilket framgår om man följer hela tråden, då fanns ingen anledning att kommentera detta vidare idiot eller inte. Tycker fortfarande att det är fel att skriva i fakta form om man inte har fakta, inlägget bygger på andrahands information, det var mitt budskap.
Jag ber allra ödmjukast om ursäkt för mitt inlägg igår men när jag läste att huvudelen av forumets användare kallades för ubåtar så kunde jag inte hålla mig, självklart var det Touchman jag menade. Jag tycker att Touchman skriver en massa för skrivandets skull det irreterar mig, det tycker jag att man kan få ha synpunkter på, sen köper jag att formuleringen från min sida var fel återigen det ber jag om ursäkt för, det skall inte upprepas men jag tycker fortfarande att om man är aktiv i forumet så får man ta kritik och synpunkter. I övrigt är det grymt många bra inlägg som är en super bra hjälp. Jag är färdig i ärendet.