hmm dom säljer AY för 1 899:-, AY och patchad A VIA CI är är samma mottagare. skillnaden är mäjöligtvis att dagens AY har nyare mjukvara. men de ska inte spela någon roll för de ska gå att uppdatera en patchad A VIA CI till senaste via sattelit.
Utskriftsvy
hmm dom säljer AY för 1 899:-, AY och patchad A VIA CI är är samma mottagare. skillnaden är mäjöligtvis att dagens AY har nyare mjukvara. men de ska inte spela någon roll för de ska gå att uppdatera en patchad A VIA CI till senaste via sattelit.
om den inte har conax kan man självklart köra kort genom en conax modul, jag återkommer när jag vet vad grannen har för versioner på sin A VIA CI. jag e faktiskt ganska säker på att du har AY, AY har 135 i mjukvara i den NYA versionern, vad hade du 133 ? den tillhör oxå AY. vet inte vilka versioner A VIA CI har.men antagligen något på 120 lr 140 lr något sånt. ingen som har en ren A VIA CI som kan kliva fram å tala om versionen på den ? lr en ren A EM VIA? för dom borde ha samma version förutom att EM inte har CI platser.
Om de står conax när du sätter i ett silver kort så står de conax ! Då menas de att i detta slotte så har du conax så då sätter du bara kortet där m2 så ska de fungera. :DCitat:
Ursprungligen postat av muhammed_3
Det lättaste sättet att prova om det går, är ju att låna kort från nogon som har ett som funkar. Lättastse tycker jag. Då får du ju svart på vitt.