Ja visst! men sen när den skulle validera så står det att valideringen misslyckades. :shock:
Så här står det ordagrant,
Valideringen misslyckades: Produktnyckeln underkändes vid validering
Utskriftsvy
Ja visst! men sen när den skulle validera så står det att valideringen misslyckades. :shock:
Så här står det ordagrant,
Valideringen misslyckades: Produktnyckeln underkändes vid validering
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.4.393.0.CR ACKED-iND
När jag la in den här filen för ca 2 månader sedan va jag tvungen och starta windows i felsäkert läge innan jag la in valideringen,nu när jag har lagt in uppdateringen ,va det bara och läggain filen i Windows / system32 mappen
Allt funkar utmärkt
Det stog inget om det i nfo filen, men jag skall prova ditt förslag med felsäkert läge.
Felsäkert läge gällde förra validerigs filen,men det är ett problem när man mixtrar med XP. XP gör massa kopior av olika saker ,och om man har otur lägger XP in en kopia av det gamla om XP inte tycker om det nya man har ändrat, när man botar om datorn, det är det man förhindrar när man kör i felsäkert läge.
Så blev det! felsäkert läge och Voala :) nu funkar det.. Tack för hjälpen.
Vilken version är det som gäller idag 15/3-06. Jag har fortfarande problem med valideringen.
/Zam
1.5.512.0
det är inte så att du dragit in en halv kass windows med en wpacrack som funkar bajs? eller du kör corporate version?
Säkert så att jag kör på en så kallad "skit" version.. Bara att börja leta efter en corp då!? Bara det att jag inte får fart på torrent köret. några bra länkar?
Jag lyckas inte ladda ned Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.512.0.CR ACKED-ETH0
mha torrenten. Kan någon berätta var man kan ladda ned filen direkt?
Tanka hem den här vesionen av XP
Microsoft.Windows.XP.SP2.Swedish.Corporate.V08-ToX\
Då behöver du ingen validering eller nyckel,den funkar direkt