Även jag har fått mejlet. Kryptera användarnas epostadresser så händer det inte igen.
Utskriftsvy
Även jag har fått mejlet. Kryptera användarnas epostadresser så händer det inte igen.
Det är en hund begraven här, speciellt med tanke på vad Atomized skrev.
Skulle gärna skänka en hundring eller 2 så att forumet hamnar hos en sriös host.
Man kanske borde kolla av om det inte finns folk som kan tänka sig skänka en slant för att få tillbaks integriteten?
Om hostens sys-admin är så inkompetent att han använder ett rootkonto då han skördar epostadresserna så ger det ett sken av att hosten administreras av en inkompetent idiot.
Nåja om alla anmäler det som spam kommer det innebära att det fastnar i de flestas spamboxar istället. Blir ett bra straff för dem.
Vissa förnekar sig inte...
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=10622
Det är inte olika konton. Han bytte signatur från Yllas till kalleanka.
Aha, visste inte ens att man kunde byta nick på detta forum.
Lägger man ihop all denna information och den stämmer så behöver man nog inte fundera huruvida detta mailutskick var ett misstag eller inte.
Kan väl säga som så att jag inte riktigt känner mig så anonym längre, om nu kalleanka AKA Yllas är den som är ansvarig på hosten så känns det jävligt tvivelaktigt om jag skall vara kvar här ÖHT.
Om han kan nyttja sina hotellkunders medlemslistor till att posta reklam så vad är då nästa steg?:twisted::'(