jag vet inte om jag vågar uppgradera i rädsla för att få in SC5.0 me videoguard skiten.... finns de nåt säkert sätt att få in SC4.0 ??
Utskriftsvy
jag vet inte om jag vågar uppgradera i rädsla för att få in SC5.0 me videoguard skiten.... finns de nåt säkert sätt att få in SC4.0 ??
Förs ock främst graderar du up på Thur det andra måste du ha viasats orginal kort ock på kanal 3 ock ringa till viasat dit kort nomer at du får deras nua sustem
kållapå www.viasat.se åm du år orolig Det här hender på¨SIRIOS såm är viasats satelit.
conax modulen ska vara inkopplad enligt 9802:an, för när jag går på "systeminformation" och gör en självtest så säger den ca-modul inkopplad...
jag har ett MII kort
Låter skomt? Har du prövat prugramera med någån annan editor?
Hardu testat dit ca modul ock kompis motagare eller tvärt åm?
Vardt samma kort såm du testade hos koåmpisen?
Ne, jag har inte provat min ca-modul i kompisens mottagare men ska göra det och se om den fungerar där
Har provat modulen i kompisens mottagare och den fungerar inte där heller så det är antagligen nått fel på den =/
Ring till keycard så fårdy utbut den:
jag fick min modul idag och det verkar som att jag har samma problem som mrlerif.... får inte igång den! står inte ens att det är en CA modul i boxen när jag sätter i den =( kan de vara så illa att dom säljer fakemoduler eller är det en tillfälighet att dom sålt två trasiga ?
Ärdet Nokia 9802s Så gå till www.nokia.se/support Nokia 9802s Frågor ock svar fråga 8 göså såm det står åmdet jälpper?
fungerar det att använda ca moduler när man uppgraderat till SC5.0 råkade göra det när jag skulle göra en nollställning på boxen (visste inte att den blev uppdaterad av det).... jag tror att dom på nokia support sidan bara menade kort som inte fungerade men att ca modulerna funkade..