Bara för att man har lite inlägg så säger inte det att man inte är aktiv.
Det är bättre att skriva när man verkligen har nått vettigt att säga.
Utskriftsvy
Bara för att man har lite inlägg så säger inte det att man inte är aktiv.
Det är bättre att skriva när man verkligen har nått vettigt att säga.
vet inte om detta är rätt plats att posta men ni får ta bort/flytta isåfall... jag vill bara veta (n00b) ;)...
boxer har ju ändrat koder/kort? kommer det att komma piratkort? jag funderar nämligen på att köpa en brännare själv för att kunna fixa det hela själv (inte sälja!) för jag har ingen lust att vänta på att andra ska göra jobbet åt mig! men är det nån idé att göra det, eftersom att jag inte vet ett skit om hur man bränner så är jag tacksam för all information jag kan få... har läst en hel del på nätet men orkar inte mer just nu.... tänkte att det va enklare och smidigare att fråga några som vet hur man gör.
Det är ingen som vet om/när det kommer en lösning men det står ju redan om du tittar längre upp på sidan.
jo... jag såg det.... så jag antar att jag har "lite" tid på mig att lära mig hur man bränner... ;)
Det du skriver som "lite" kan bli allt från 1 dag till 1 år eller kanske t.o.m. 2 år... Ingen vet så det är inte lönt att spekullera i det...Citat:
Ursprungligen postat av Killafew
Slå till på en MP3.5. Du kan fortfarande bränna samtliga kort, men de funkar inte så bra. :wink:
Det som går för tillfället är CD och Titanium tex. Brännde ett Titanium till en kompis för ett par dagar sedan och det lirar riktigt bra. Tyvärr är jag inte utrustad med parabol där jag bor så jag får snällt betala för att se allsvensk fotboll. :evil: