Tänkte inte riktigt på vad du sa.. Downloads? Det finns ju ett bra system på Guide-sidan.. behövs nog inget mod här för det, men vi får se vad som händer.Citat:
Ursprungligen postat av ray
Dock tänkte jag mig ett länk-mod, till andra hemsidor.
Utskriftsvy
Tänkte inte riktigt på vad du sa.. Downloads? Det finns ju ett bra system på Guide-sidan.. behövs nog inget mod här för det, men vi får se vad som händer.Citat:
Ursprungligen postat av ray
Dock tänkte jag mig ett länk-mod, till andra hemsidor.
TACK FÖR ETT SUVERÄNT FORUM :o :o
Bara att instämma med föregående talare, helt underbart forum
Bästa forumet, håller med alla föregående talare
Ni på ComHit och alla andra som hjälpt till under åren ska ha ett JÄTTE
Tack för en fantastisk sajt med tips och trix. Vi får kämpa på med det nya systemet och till slut knäcker vi även detta. Lev Väl Mvh: Bonito
EDIT: Ihopklistrat med "Komplimanger och Tips"
Tycker som föregående Talare....
Det här forumt är Kanon och Kommer att vara det även ifortsättningen åxå.
Ni alla som kan så Mycket om det här Ni får inte Ge upp,hoppas jag kan försöka delta på nåtvis för att det ska funka iframtiden.
Hoppas att nån fixar det nya k..... :bh: snarast :-(.
mvh Dartman
Jag tar oxå tillfället i akt och tackar hela gänget bakom forumet. Det har varit en underbar tid trots att skrivkunnigheten hos en del människor vida översteg läskunnigheten. Nu är det bara att låta datorn jobba på med UCS och hoppas på att det kommer en lösning. Känns nästan som när de lade ner Napster. Tack för guider, koder och filer och jag kommer att titta in här och hålla kontakten trots allt.
Instämmer med föregående talare, TACK !!!!!!!!!! :D :D
Instämmer med föregående talare, TACK !!!!!!!!!!
Jag instämmer jag med TACK !!!!!!!!
Japp, det har varit och kommer att vara det bästa forumet du kan hitta om just detta! Länge leve ComHit!
Instämmer till fullo i ovanstående.
Tack!!
Tack för att ni finns. Vet inte vad jag skulle gjort utan er. Har haft otrolig nytta av er sedan jag skaffade pk. Hoppas att det nya hackas snart.
STÅ PÅ ER ALLA HACKERS,hoppas på en snar lösning.
Helt underbart att det finns såna som ni, kära hackers-vänner. :wink:
ComHit Crew borde få varsin stor saffranspannkaka till jul bara för att hålla på traditionen. Och en burk salmbärssylt så de inte blir så törstiga.
Håller helt med Herman det han skriver.Detta är mycket viktigt att tänka på.Har sett exempel där forumet blir en mötesplsts för inbördes beundrare och man struntar i att svara på frågor.Citat:
Ursprungligen postat av Herman
Tack alla för att vi bidrar till ett MYCKRT BRA FORUM.
mvh :D
Kalle.P.Dal
Humöret är på topp---- :)
Jag skulle vilja tacka er ala Admins på denna sida för att ni kan hålla humöret uppe i dessa kalla tider. +att ni alla gör ett J____T bra jobb med sidan. En STOR -=Eloge=- ska ni ha.
Det jag skriver tror jag kommer från allas intresse. Tack ska ni ha
Mvh.
[Shadow]
Ett strålande forum där det är lätt att hitta informationen som man behöver! HAde bara önskat att någon kunda svara på mitt inlägg bara men annars är allt bara toppen!
Här behövs fan ingen omröstning! Ni e bäst- BÄST!
Lyckan är fullständig. Snön faller ute och ni finns kvar .Tack för ordet (skoter)
Vill få kontakt (per mail) med ägaren av detta forum, var mailar jag?
MVH NiXnOx
Jadu.. finns en funktion som heter PM på forumet, PMa mig.Citat:
Ursprungligen postat av nixnox2004
Ville bara säga att det är skönt att det finns folk som bryr sig och vill hjälpa oss nybörjare.
så ett stort tack till er alla.
Speciellt tack till T-bird för dina snabba svar och ditt trevliga bemötande.
Detta är ett superforum!!!!
Jag vill tacka T-bird för att han har varit så hjälpsamm.
mycket bra forum på alla sätt.
Måste säga att detta är ett mycket bra forum :wink: , men funderar på en sak, OBS, endast fundering, skulle det inte vara bra att ha nåt liknande system som UCS2000 har, att man får tillgång till mer "material" dessto mer aktiv och hjälpsam man är, typ förtroendenivå eller liknande, det finns ju vissa saker man inte vill dela med sig publict, utan kör via pm, mail m.m, OBS, denna fundering grundar jag på att det är ett antal SPIONER från Comhem, Viasat, CD , Stop, m.m som jag absolut inte tycker passar in här...eller vad säger ni :?:
Eftersom vi absolut inte stödjer någon sorts publicering av mk-nycklar så varför ska man då ha olika "trust"-level?
På vårt forum finns det inget behov av detta. :wink:
Hejsan
är en nybörjara här....letar efter koder till sagem box och boxer
har ett guldkort som inte vill gå igång..tänkte om man knappade in koderna för hand men jag hittar inga på nätet..
hjälp önskas
du får nog öppna ögonen och titta på forumet lite mer, speciellt under koder :)Citat:
Ursprungligen postat av ake_w
Hej!
TACK för ett bra forum!
Jag är en regelbunden besökare och har verkligen lärt mig jättemycket!
Dock har jag ett tips till forumet:
Vad sägs om ett stående topic som "Senaste nytt" (längst upp i varje kategori, precis som "komplimanger o tips") där man snabbt kan läsa den senaste utvecklingen. Ni måste få en massa "onödiga" frågor om status för boxer, comhem, videogard osv osv...
Under "Senaste nytt" kan ju ni i ComHit Crew posta det senast, tex då genombrott sker.
Eller vad tycker ni??
Headshead
I second headshead's request...
En tråd som man kan klicka "maila mig när det kommer ett nytt inlägg" på där crew kan posta verkliga genombrott, vore suveränt.
En undran är varför är det just "Crew" som ska stå för genombrotten???
Det är det inte, men numera får man inte skriva att man har fungerande kort utan att man bevisat detta för crew i förväg. Därmed kommer crew att vara bland de första som känner till det.Citat:
Ursprungligen postat av alvar
Och för att förhindra att tråden fylls med skräp låser man den för alla utom crew.
Suveränt! Suveränt! Suveränt! Suveränt! Suveränt!
Exakt Garton: "...för att förhindra att tråden fylls med skräp låser man den för alla utom crew"
Precis så tänkte jag! : )
Som sagt, jag tror att det hade minskat på alla dessa "onödiga" och upprepande frågor...
Så vad säger ni, CREW?? :wink:
Att slippa ifrån "upprepade och onödiga" frågor är nog en utopi, dom som ställer dom skiter ju i alla andra inlägg så varför skulle dom bry sig i den här. :wink:
Vi har ju idag en ruta (vet inte vad den kallas) ovanför varje avdelning där senaste nytt brukar stå, hur mång läser vad som står där?
Om det sen är Comhem som ni väntar på det stora genombrottet för så kan ni få vänta länge innan ni får nått mail, då kanske forumet är nedlagt sen länge :cry:
Förslaget ligger ju i förslagslådan så vi får se om det händer nått
Grymt Forum
håller med! hjälpsamt och trevligt.
Mycket bra forum med bra regler, men skulle det inte finnas ett intresse att starta en IRC kanal där man kunde prata om sådant som inte hör hemma på forumet.:D