geo 34cw fungerar perfekt......
Ville bara säga att geo34cw + sa+00 fungerar perfekt till comhems fake koder.Så ni som har problem testa detta....
hälsningar nisse 213
Re: geo 34cw fungerar perfekt......
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse213
Ville bara säga att geo34cw + sa+00 fungerar perfekt till comhems fake koder.Så ni som har problem testa detta....
hälsningar nisse 213
Det ända som inte funkar är att remota in PPV koderna.
//Hoqqe
Cw34..Detta kanske funkar!!!
Testat olika sätt med min provider och inte lyckats att få den au. Men den var av läst med Mkex, så jag testa att använda viafm. och tog den prov.txt vola funka för mig :lol:
//Jbey
Slå in kod för att göra au kort till remote
har lite frågor kring det här med att slå in en kod för att göra om sitt kort från au till remot. Först innebär remote att man får slå in koder igen för att kunna se det olika kanalerna? För det andra går det sen, om man vill slå in en annan kod för att gå tillbaka till au? eller förstörs det i samma veva? Mycket tacksam för svar
Fungerar var tredje minut
Hejsan,
Mitt GK AU kort fungerar bra, men C+ och TV1000 fungerar ca 3 minuter, röd ruta ca 3 minuter, fungerar 3 minuter, röd ruta 3 minuter osv.
Vad kan beror detta på? Comhem kan väl inte slänga ut nya nycklar så pass ofta (fake eller inte) och hur kan det komma sig att det är ett så återkommande mönster?
C+ Zap fungerar hur bra som helst, tillsammans med PPV Film.
PPV Sport fungerar ju inte alls... Måste hitta lösning...
Tack på förhand!
Anders
*ihopklistrat med rätt inlägg*