eurosport och dixmix fungerar samt tv4+
Utskriftsvy
eurosport och dixmix fungerar samt tv4+
Jobbigt :cry:
det är för att eurosport,discmix o tv4+ sänds okodat.
Enligt min kontakt så var det lätt att knäcka viaccsess eftersom man kunde kopiera nycklarna rakt av. Nu trodde han att någon på Com Hem måste "läcka" vilka nycklar som används för att det ska knäckas, så det kan ta några år enligt honom.
Vet inte om det ligger någon sanning i detta?
Dött va det här :cry:
:D Alla jobbar flitigt ser jag. :shock:
är det inte möjligt att detta va en test för att se vilka problem dom kommer att få och se evuntuella "barnsjukdommar" och att få alla som inte aktiverat sina nya kort att göra d genom att "stängav" det gammla systemet ett tag för att sedan köra paralellt ett tag till ?? En VÄLDIGT optimistisk tanke kanske? men vad fan här har d ju spekulerats en hel del ju så varför inte jag med :D
Sluta skriv !! Sov inte, ät inte, drick inte. Alla som vet och kan nåt. Ägna hela er tid åt att hitta en lösning till denna katastrof !!
Kan inte leva utan mitt kort, uhhh livet suger nu. Pust
eh va fan....utnyttja era två gratis veckor och lämna tillbaka boxen så får dom smaka på sin egen medicin....nöjer dom sig inte med 200 i månaden ska dom fan inte ha nå alls...
Jo men ganska kul att lämna tillbaka boxen precis när de gjort om sitt system. De kommer nog undra varför jag just nu vid detta tillfälle valde att lämna tillbaka boxen ! jag vet att de inte har bevis för nåt men ganska kul om flera tusen människor lämnar tillbaka sammtidigt.
nu är det väl ändå att t i lite... att inte äta.. hehe men jag försåtr din reaktion.. känns jävligt konstigt utan free TVCitat:
Ursprungligen postat av schuni
Fan...Detta e ju inte kul...Jaja,,Det bara ringa asen och säga tack o hej till 8 favoriter..AS,AS,AS Till JULEN också..Fan,grymma dom är.
Japp!!! Nu la mitt av med!!! :evil:
Skit oxå, fans jävla skit, inte nu mitt i filmen!!
OK, nu r d upp till er grabbar som håller på med detta att fixa det, kom igen nu, jag vet att ni kan fixa det, jag tror på er, DU som heter Luke, använd KRAFTEN för fan så kläcker du detta på noll tid!!!! :twisted: :twisted:
Till alla moderators tack för denna fina forum!!!!! 8) :lol:
Lär dig stava innan du hoppar på folk här. Sådana som dig vill vi inte ha här. Hur är det med grammatiken? :evil: :evil: :evil:Citat:
Ursprungligen postat av schuni
'Citat:
Ursprungligen postat av Fidde_1
håller med dig där
Kan man införa åldersgräns i forumet? :)
det är ju inte vidare bra ide... hur tror du att det skulle kunna funka..
Såja. Sluta böla. Börja jobba. På något sätt skall man väl kunna få tag i den röda tråden och börja nysta upp dom fina röda rutorna som visas på alla betal kanaler......
:lol:
Jag har länge bara varit in och läst här på forumet, men nu får jag försöka hjälpa till så vi kan titta på gratis tv.
Ringde comhem idag och fixade 8 favoriter, tjejen jag talade med sa att jag inte var den första som tecknade abonemang idag, undrar varför.
Sticker in på #comhit..
/Daniel
Mitt G-kort slutade att fungera igår men det lustiga är att det gjorde det nya kortet oxå . :-(
Det fungerade inte imorse heller hade ställt den på prog 80 över natten
är det inte igång när jag kommer hem så ska dom nog få veta att dom lever. :twisted:
Tack för en bra sida
:D HA HA HA! :DCitat:
Ursprungligen postat av dstorm
Hur jävla hemlig får man va :idea:
Beställa samma dag de dödar skiten..... *LOL*
Jag tycker alla ni som säger till "dom" som kan det här med att knäcka koder att dom ska sluta äta och allt sånt löjligt ska bara hålla käft och vara jävligt possitiva till att dessa människor finns och VILL dela med sig av sin information till er vanliga döda... så var bara tacksamma för att nån knäcker systemet till er........... Vill passa på och tacka alla på comhit som ställer upp
ingen som är man nog å söka volontär arbete hos comhem?
hehe
Game Over =(
tur att man pröjsar för tv1000 så lite tv tittande blire allt =)
Vem fan är du som ska klaga på hur jag stavar ?? Man skriver snabbt och ibland så får man inte med alla bokstäver osv. Så lek inte lärare eller polis här. Du avgör inte om du vill ha mig här eller inte. För det andra så är jag väldigt tacksam för dem som driver detta forum, så ta mig inte fel på den ounkten.Citat:
Ursprungligen postat av simpsons_2002
Tycker det är lite löjligt att börja kommentera hur folk stavar här på forumet. Huvudsaken man förstår vad de menar. Tror de flesta stör sig mer på er (simpsons_2002 och Fidde_1) som envisas med att kommentera andras stavning än den som råkat göra ett grammatiskt fel. Jag tycker det är lite småtragiskt att klanka ner på folk.
comhem ska vara och förbli grattis. piratmanen,
Hej på Er alla!!! Har tittat igenom den här tråden lite. (Inte så konstigt med tanke på våra problem) :) Men det jag tycker e synd är att en stor del av inläggen handlar om att klanka ner på vad andra skriver, gör och inte gör. Om vi är lite smarta i den här frågan så tycke i alla fall jag att vi i första hand ska hålla ihop och istället lägga kraft på att försöka få tillbaka våra kära kanaler.
Det är ingen annan än du själv som kan bidra med något possitivt för att ordna vårat GEMENSAMMA problem.
Kom igen nu, nu hjälps vi åt och stöttar varandra istället. Det är väl klart att vi måste få våra kanaler tillbaka eller vad säger ni??
Lungn grabbar och tjejjer !!!
Com bort är redan hackat..... Det dröjjer dock innan ni kan köra med enbart kort igen...just nu funkar allt med org kort och phoenix kort i NT4 emu.....
Men det är nog bara en tidsfråga innan det finns ett kort som grejja r detta ensam... glöm guldkort kan jag medela...
:D :D They just can't beat us!!!! :wink: :wink:
:shock:Citat:
Ursprungligen postat av Pudde67
Klart intresant, berätta mera om Du kan
Fan nu blir man glad när man hör att det går att lösa...Skulle just käka Gyttorp Röda när jag läste det...Tack Pudde67 du räddade mitt liv :D
Denna sida är en ny bekantskap för mig.
Men vad jag kan förstå så vill alla se på alla kanaler BILLIGARE
Den som knäcker senaste blockeringen och hjälper många, kan vi
väl skicka varsin "tjuga" till, då blir ju även han glad. (Förmögen")
Sjysst Forum o Lycka till med knäckningen 8) :wink: 8)
En tjuga känns ganska rimligt :wink:
det tycker jag låter som en j*****t bra ide'!!!
20kr * 5000 anv. Det är nästan så jag önskar att det var jag som skulle lösa det... : ) Den personen som löser det är helt klart värd dessa pengar.
Dem pengarna vill jag ha :P,
Dumm som jag var så aktiverade jag mitt kort igårkväll!
Inte bra!, någon som vet om det går att ändra på "klockan" i kortet så det fungerar 2 veckor till?
Tyvärr så tror jag nog att det är olagligt att ta emot pengar för att man knäcker ett system.. men men :PCitat:
Ursprungligen postat av *Wolf*
Så vad göra?
Låta guldkortet sitta kvar eller sätta i det nya....betydelse?
Mvh.
Jag är ny på detta forum så jag förstår inte så mycket. Men alltså com hem har ju bytt system till conax rätta mig om jag har fel.
Finns det någon chans att någon lyckas knäcka koderna på det nya systemet ? Liksom de här med längre frivisning de vet jag redan om.
Hade man bara kunnat ställa om klockan så alla kanaler fortsatte att fungera så hade man knappt nåt behov att att kunna tillverka egna kort....Citat:
Ursprungligen postat av --Fredrik--
Eftersom det inte ens går att läsa ut korten så går det knappast att ändra nåt på dem. Än..... ;-)
Blir guldkorten förlegade i och med det nya systemet :?:
Vad ska man ha istället :?:
Ett trevligt forum att besöka men kan för lite för att hjälpa till. :roll:
Vad jag har förstått så är det kört med guldkort på det nya systemet. Vad som kommer att krävas istället är väl bara att vänta och se men min uppfattning är att det blir något mer avancerat än guld- och funcards. Finns säkert någon som är mer insatt i detta som kan ge mer säker info men detta är vad jag förstått ska gälla efter läsning på diverse forum.