den här tråden har spårat ur..
lås den så kan daster starta en ny senare
Utskriftsvy
den här tråden har spårat ur..
lås den så kan daster starta en ny senare
Hahahahah ta dina två mkt välformulerande inlägg och CENSUR :wink: .......Du kanske får ut såååååå mkt av att läsa dessa lögner osv varje dag men inte jag och många därtill !! Du kan väl byta msn med några av dom så kan du väl beställa en så där 10-15 kort och se om dom fungerar :wink: Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!Citat:
Ursprungligen postat av ladylay
hur långt har "dom" egentligen kommit med att lösa problemet med comhem??
Mvh//Kenny 8)
HEJ blomman 75
Dit svar på mitt inlägg visar väll att jag gjort rätt att komentera dig. efter din på hopp på Daster.
( Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!)
Frågan kvarstår Vad har du själv bidragit med mer an skriva FAN och kritisera andra på dina 65 inlägg?
För du verkar tror att du är någon slags Einstein, som har rätt att ha åsikter på andras inlägg. Som du anser inte håller måttet.
Så Hahahahaha och tå dina 65 dåligt formulerade inlägg, och kom med förslag själv.
Då framstå du för mig och många inte som en parasit som bara väntar på andra att lösa problemet.
Klarar du inte det Einstein, gör då som jag.
Jag har ingen lösning på problemet, för jag kan få lite om det.
Så jag bidrar enbart med pengar till andra.
Jag läser andra inlägg utan att hoppa på dom, och nonchalerar dom inlägg som verkar vara utan substans.
Daster trodde enbart att han kom med en nyhet Enstein.
Mvh Ladylay
http://www.fixcard.net/rod.html kolla denna länk vet om ej om det funkar har någon annan testat.
Edit: Ett inlägg och redan history /T-bird
hahaha
så det är en massa tragiska människor som tror att dom kan göra pengar eller?
jag vet iaf att det företaget sålde kort innan comhem bytte system.
men frågan e om man vill slösa bort 2500:- på ett kort som inte funkar??
Mvh//Kenny 8)
Hahahaha finns väl ingen här inne än så länge som har kommit med någon nyttig info ang de nya korten men det förändrar väl inte läget eller ?? Vet inte om du e helt pantad eller vad som är ditt problem men det kanske aldrig har slagit dig att de flesta inkl. din nya bästa vän Daster som skriver ang "fungerande kort" är personer från tex.nasare men det har väl aldrig slagit dig :wink: Du e ganska rolig btw. du skrev "Så jag bidrar enbart med pengar till andra." hahahaha vem har du nu get pengar till ??! :lol: :lol: Mvh:Din bästis Blomman !!Citat:
Ursprungligen postat av ladylay