@scorpio66
Det finns ingen anledning att vara otrevlig.
Utskriftsvy
@scorpio66
Det finns ingen anledning att vara otrevlig.
Nej jag vet, jag bad om ursäkt men man kan inte bara sitta och vara tyst tills sist.
ska nu knipa igen min käft igen och hålla mig lugn.
Scorpio66 : Vi vill alla veta något om om gratistittande. Det jag menar är INTE vare sig klagan eller kritik, utan att det just dels finns en sökfunktion i detta forum som är bra att söka på. Om du sedan tar detta som kritik eller klagan är ju upp till dig. Ni unga har verkligen en överdimensionerad förmåga att ta goda råd som kritik/klagan och inte som ett enkelt råd. Gäller inte alla dock, så därmed drar jag inte alla över en kam!
Hur vore det om alla frågade/påstod samma sak i olika trådar, fattar du (och alla andra) vilken kaos det hade blivit? För att inte tala om förvirrat!
Jag tycker du och alla andra som klagar över det du kallas påhopp inte ska göra en sk "höna av en fjäder".
Så bespara mig dina otrevligheter utan ta reda på fakta innan, det vore jag tacksam för. Även jag har missat ett och annat inlägg om olika saker jag undrar över. Jag är som du - mänsklig..
Du behöver inte knipa käft utan vi kan väl samsas om? Är otrevligheterna alltför grova hoppas jag ju att CH-crew hoppat in, vilket de ju oftast gör.
Hade jag vetat om det funnits kort/koder, hade iaf jag berättat det omedelbart. OM det hade funnits bevis för detta. Då hade ni ju alla fått ta del av det. :)
Edit : OM jag nu varit otrevlig mot folk är är det bara att beklaga - INTE min mening.
Jag tycker att råden har spårat ur helt och hållet, ni gnäller bara på varandra.Citat:
Ursprungligen postat av jhnisse
Detta är vad det handlar om:
bekräftat men inte publikt...
Jag har nu i min hand haft ett titanium som kodar av boxer...
hur? inte en aning...
som sagt FINNS det. men vi vanliga dödliga får inte tillgång till det för tillfället...
Det ska finnas ca 50 "testkort" just nu... krypterade...
enligt min källa beräknas någon typ av publik lösning komma om 2-3 månader...
och JA! jag har provat det själv...
Skrivet av ZeeJay
Epost: ingen epost Datum och tid: 2004-08-30 21:17:02
Detta inlägg har lästs: 1270 gånger
läste precis i olas gäsbok, som inte brukar vara jätteseriös, att folk lyckas se på boxer med hjälp av Senda Megapic filerna på SSH och ett nytt Megapic (M1) kort...
skitsnack? eller va tror ni?
Nu känns det verkligen som att den här tråden är MER än klar.