@piratolle
Om du nu har rätt i vad du nu syftade på (vilket jag inte vet vad det är) varför skrev du då inte mer om det utan bara hävdade att han hade fel?
Utskriftsvy
@piratolle
Om du nu har rätt i vad du nu syftade på (vilket jag inte vet vad det är) varför skrev du då inte mer om det utan bara hävdade att han hade fel?
Visst kan jag ha fel, men i frågan om antydningar på VILKA felaktigheter det gällde fick jag aldrig svar!?
Det är hur lätt som helst att kritisera andra, men kom med RIKTIGA belägg för VAD som är felaktigt nästa gång. Det har du aldrig gjort.
"Dra åt h-e, pirrolle"! "Oj sa jag det där, ja ber om ursäkt" Det guger ju inte att be om ursäkt efteråt. Det ÄR ju redan sagt. För att ta din kritik på allvar måste du som sagt ha belägg för detta, inte bara "skälla som en hund" och "visa tänderna", men inte mena något med de. Patetiskt och fegt...precis som du utmanar ödet.
Märkligt att du inte fått en varning för ditt påhopp utan större anledning.
Edit: Är också färdig med tråden och finns som sagt via PM om detta.
ni kan väl sluta och tjata och ägna er åt att hjälpa folk här på forumet. ett kreatift förslag från wi....
Wiggen: Kan lova att det gör jag. Men personliga påhopp kan jag inte tolerera.
Ska inte orda om ämnet i denna tråd mer....om det inte händer något drastiskt.
OM han nu kände sig träffad av att jag kalla de som INTE sa något ubåtar - var ju inte meningen. Det finns ju isf fler personer om man ska gå på online-listan. det var den jag syftade på. Beklagar att detta inte framkom i mitt mess..
Hm, antagligen är det vår internetuppkoppling som strular när det inte fungerar för er att se sidan. Det har varit en hel del strul under sommaren nu, precis som förra sommaren - värmen tar kål på hårdvaran påstår de.
Förutom det, samt det rejj sa, om att han tagit ner forumet för underhåll nån gång ibland så startar jag om servern lite ibland (ungefär var 50:e dag brukar det bli enligt statistiken :))
När det är väldigt hög belastning på forumet kan det hända att webservern inte hinner ta emot alla inkommande samtidiga anslutningar också. Servern är en AMD XP2100+ med 512MB ram och Linux Slackware om nån skulle vara intresserad av att veta :)
okej tack för svaret :D
rejj...ser att du har några buggar i portalen...
kan du fixa dom?
jag använder Firefox nu..det är inte samma som IE för IE rättar buggar auto så jag tycker du får ta en koll på det :)
vad är det för buggar? ;)Citat:
Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
den vänstra delen sträcker sig lååååååååååååååååååååååååååångt till högerCitat:
Ursprungligen postat av rejj