Bara den eller den nya också?Citat:
Ursprungligen postat av kaan
Utskriftsvy
Bara den eller den nya också?Citat:
Ursprungligen postat av kaan
Ngn som har fler förslag ... :oops:
Eftersom din box slocknade mitt i natten så undrar jag om det är ett kortproblem överhuvudtaget.
Fungerar boxen med något annat?
Ja, det funkar normalt som vanligt. Det blev svart i rutan samma sak som när de kodar om. Det västa är att jag kan inte köra FIX filen .... Den vissas i 3-4 sek. och sedan försvinner + att jag kan inte köra den gamla filen från juni månad. .... Men det progg. kortet utan problem med den nya spöket ...Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Har försökt även dessa, vilken jag hittade här på forum:
"löste m2fix åt killen, såg att ni snacka om lowspeed filen, ringde å sa att han fick redigera om sin com1 fil och ta bort -highspeed
hela raden blev
m2fix -p1
i filen från början står det
m2fix -p1 -highspeed
-P står för port.
p1 = com1 o.s.v...
ni som vet vad jag snackar om kanske har nytta av detta
korkat av dem att lägga till highspeed tycker jag."
har du inte fått igång det än
Dado 2002 åm du skulle börja med att upgradera din MP 3,5 åm det fonkar bätre då?
www.adteknik.se
Men det har funkat uten några problem tills nu (kör MP sedan 2003) ....Citat:
Ursprungligen postat av pena
Jag har testat lite här med Mp3,6 ock Mll kort prövat med alla möiliga vis ock fick intte det at funka, sen körde jag FIX filen ock Mll filen med Infinity USB Phoenix funka med engång.
Konstit i Finland har ingen problem med Mll kort, nästen alla har Infinity USB Phoenix en litendel har Dynamite prugramerare.
Det går ej att ladda he fix filen få bara ERROR
Vet du vad det värsta är: Jag kan inte få FIX filen att funka.
Jag använder filen för LOWSPEED och COM1.bat öppnas i 3-4 sekunder sedan bara försviner det .... som jag har förståt i DOS fönstret ska börja vissas några ++++++++ . Kan inte köra den gamla 2004-06-26 det vissar medelande FAILED TO GET AN ATR ...... THE CARD IS NOT WRITTEN ....
PS Nu börjar jag bli lite smågalen :shock: :shock: :shock: