Ja, vad i h-e hände?!? Assyriska kommer garanterat att åka ur Allsvenskan, så man blir förvånad...Citat:
Ursprungligen postat av Ripleyonline
Off-topic. Sorry. :wink:
Utskriftsvy
Ja, vad i h-e hände?!? Assyriska kommer garanterat att åka ur Allsvenskan, så man blir förvånad...Citat:
Ursprungligen postat av Ripleyonline
Off-topic. Sorry. :wink:
Kommande matcher på coolstreaming
PL 23 APR 05 Chelsea v Fulham 13:45 ESPN
PL 23 APR 05 Crystal Palace V Liverpool 15:55 ESPN
PL 24 APR 05 Portsmouth V Southampton 12:55 ESPN
PL 24 APR 05 Manchester United V Newcastle United 17:00 ESPN
CL 27 APR 05 Ac Milan V Psv Eindhoven 20:30 ESPN
CL 28 APR 05 Chelsea V Liverpool 20:30 ESPN
Mycket ESPN blev det...
Reserverar mig för att det kan ha blivit fel på någon tid så skäll inte på mig... :smile:
glöm inte de matcher som går parallellt på star sports som också sänds i coolstreaming
så sant så sant..Citat:
Ursprungligen postat av ehrlin
http://www.startv.com/eng/op_ch_sche...28%2F04%2F2005
då va den 26 här då.... nu får vi se om det kommer släppas =) cybersky-tv
ser inte ljust ut :cry:Citat:
Dpa reports that the judge at Hamburg regional court has upheld the provisional injunction against the release of Cybersky-TV. This means that Cybersky-TV is as yet forbidden. Details about the verdict are still lacking, but the developers of Cybersky-TV have stated they will continue their legal battle. More later.
En månads väntan till verkar det som(TC@all: Software is still forbidden! We need 1 Month now for Plan B! Stay tuned..)
Vad var det jag sa... Jäkligt sorligt, men jag är inte förvånad.
Kanske inte så farligt "*********************************
Dear Cyberistas,
as promised we today received the verdict!
Its not really bad...
Bad news: The software we made is NOT allowed.
Good news: The software with a "Premiere-Pay-TV-Recognizer and Blocking"-Plugin is allowed.
So as a result, I have to sit down again, write additional module/plugin and can finally release. I guess I will need 2 weeks to find the string "conditional access system ID" in a delivered stream. Any tv-stream with that string inside (VTX,CC) will not delivered over the network. Thats all. "
Låter ju lovande.. men jag förstår inte hälften! Någon som kan översätta till lite begripligare termer? Ordagrant kan jag översätta det mesta men det hjälper inte så mycket...Citat:
Ursprungligen postat av krone_swe