Tja, jag har provat i idle mode & då funkade inte bränningen av mitt kort iaf. Jag kör i Phoenix 3.58 mode. Det funkar för mig. Fast sätten är många, sa han som kröp & sket! :smile:Citat:
Ursprungligen postat av Evex
Utskriftsvy
Tja, jag har provat i idle mode & då funkade inte bränningen av mitt kort iaf. Jag kör i Phoenix 3.58 mode. Det funkar för mig. Fast sätten är många, sa han som kröp & sket! :smile:Citat:
Ursprungligen postat av Evex
Som du beskrev igår, det funkade inte hemma hos mig jag fick ett felmeddelanden error writing card. Jag hade laddat ner art guld på detta fourm... Provade oxå art funcard, det gick att bränna men när man satt i kortet i boxer så sa den kortet är oläsbart!
Då är min fråga, behöver man ha editor för att det skall fungera eller är det så enkelt att man behörver bara ladda ner hexfilen och sen bränna ner den på kortet?
ladda ner och bränn...
vilken box har du?
Jag har nokia 9802s!
Är det någon som har en nokia 9802s som har art samt tps som funkar?
Tips & råd behövs!!!
Vad visar dom kanalerna då??? nåt av värde eller?? tänkte om man orkar engagera sig! :lol:
Har försökt att bränna art & tps på funkort men min nokia 9802s säger att kortet är oläsbar! Har multiprg/cardpro.
Behöver man en cam modul?
Eller är det något annat man behöver att göra!!!
Den nya VIA 12 fil funkar inte med alla mottagare , digiality , samsung 9500ay , samsung 9500a via ci ( utom spice ) samsung 9500 via ci funkar alla kanaler ( multivision- tps- spice)eller finns nån som lyckas ?Citat:
Ursprungligen postat av ice of death
Så du menar att det inte finns några lösningar till nokia 9802s. :?:Citat:
Ursprungligen postat av BRIAN2004
Om du tror att du gjort allting rätt men kortet funkar inte ändå, så provar du så här om det hjälper.Citat:
Ursprungligen postat av ice of death
* norsk reset mottagare ( utan kort ),
* sätt i kortet, sätt på strömmen,
*multivision kanal , prova.
Om det fortfarande inte funkar, prova så här :
*multivision kanal ska står kvar ( ingen bild :? ), stäng av mottagaren med fjärrkontroll,
*ta ut kortet, norsk reset, vänta ca halv minuter,
*sätt i kortet igen sen strömmen,
*sätt igång mottagaren med fjärrkontroll och prova.
lycka till !