Men va F*N, de finns ju inget å göra om du inte vill köra cs. Så antingen dela ut ditt kort eller gå med i en cs grupp. Sluta ställ samma fråga 10ggr, sök i stället eller kom med en ny fråga!Citat:
Ursprungligen postat av gusgez
Utskriftsvy
Men va F*N, de finns ju inget å göra om du inte vill köra cs. Så antingen dela ut ditt kort eller gå med i en cs grupp. Sluta ställ samma fråga 10ggr, sök i stället eller kom med en ny fråga!Citat:
Ursprungligen postat av gusgez
så som vissa förklarar CS här (att man ska dela med med tex grannens kort vill jag inte ha det nej; eftersom jag för 100:e gången inte har grannar) men i den meningen att jag vill göra det billigare...men då kanske det inte är CS:..eller?Citat:
Ursprungligen postat av Snouser
SKa vi trolla eller vad tusan är du ute efter?
Du behöver inte dela med din granne om ni är ovänner. Dela med dina kusiner i lappland eller skåne eller din jobbarkompis eller hans farmor!
få se om jag fattat rätt... 1. Du skaffar en dreambox .2 du går med i en card charing grupp för via sat o canaldigital dessa har ingen geografisk begränsning dvs man kan ha en andvändare i kiruna o den andra i skåne ( behöver inte vara "lokalt" ) 3 . sök på forumet så hittar det du söker. hoppas att det löser sig för dig.
Du kan ta ett multiabonnemang hos canaldigital.
Det spelar ingen roll var den andra boxen är i sverige/täcningsytan. du behåller ditt kort och får ett till.
vi har tagit ett på 3 pers. det blir 130kr för familjepaketet i månaden per skalle inklusive kortavgift o annat.
kräver inget bredband och är nog tyvärr det enda du kan göra om du inte vill köra CS men ändå få ned kotnaden
Som jag skrev innan så behöver man inte dra någon kabel mellan två hus för att kunna andvända cs utan man kör allt över internet.
Om du inte gör som elvings säger så finns de inget mer att göra. Så sluta att ställa frågan: "jag vill ha de billigare"