prova att söka på provederna finns bara 2 en för comhem o en annan
Utskriftsvy
prova att söka på provederna finns bara 2 en för comhem o en annan
Jag mailade CD och fråga lite om deras boxar och om det skulle komma in några ny snart..
-Svar
-Hej och tack för ditt mail Det är på väg en ny till till våra kabelkunder. Vi jobbar fortfarandepå att få den att arbeta fortfarande. Något datum för releasen har viinte fått ännu.
Ska vi gissa på att merparten av Canal Digitals supportpersonal inte har en utbildning som grundskollärare i svenska i ryggen?
Hejsan.
Jag har en Dreambox 600C.
Har Canaldigital i mitt kabeltvnät.
Dremboxen hittar ej CD's kanaler, jag behöver veta frekvenserna hur kanalerna ligger.
Har någon dessa så maila mig dom, tack på förhand.
Sitter i Gävle och har CD digitalt via Cantabs nät. Sedan några veckor sänds kanalerna som ingår i Cantabs abbonemang även ut digitalt. Vackert. Dom har även behagat godkänna 4 nya boxar, se närmare här:
Force 315 C-CO - 995:-
Triax CR310 - 1095:-
Triax CR317 PVR - 2895:-
Maximum C-8000 CX-CI - 5695:-
Någon som vågar tycka något om boxarna utifrån spec eller ännu bättre, utifrån erfarenhet?
Någon som har lust att tipsa om vilken box man ska satsa på? Tror ni utifrån vad som framgår för dessa 4 boxar att det räcker med specsen Conax Cas7, QAM om man letar efter andra alternativ?
Maximum C-8000 CX-CI med HDMI och Spdif verkar ju väldigt spännande och rätt snygg också om ni frågar mig...
är det ingen som kan läsa av cd orginal box på proveders eller dyligt