Har redan bytt mailadress här, men är ju för sent så. Håller med, känns verkligen inte som man vill vara kvar här med tanke på detta.
Utskriftsvy
Det kan man som vanlig användare inte göra. Admin och de som har rättigheter att ändra i databasen kan. Att den som står för serverhost tar sig friheten att byter namn borde vi egentligen bara vara tacksamma för. Snacka om att fastna med fingrarna i kakburken.
Vad gäller oro för att innehavaren av servern ska ta sig diverse friheter är i allra hösta grad befogad. ...men jag kan bara i min vildaste fantasi komma fram till att vår rättsapparat är det största problemet för den som tar detta ett steg längre (vad det nu skulle vara) för knappt 32 000 användare.
Jag lägger gärna nån lapp för att komma till en bättre host.
Jag kan säga att vi arbetar för fullt med vad som hänt. Och jag kan även säga att våra medlemmars integritet är vår högsta prioritet. Jag hoppas att ni inte tappar förtroendet för oss. Som sagt så jobbar vi för fullt för att lösa allt.
om ni jobbar för fullt med det som hänt, varför börjar ni inte med att anmäla dom för dataintrång, som ni skrev att det var om dom hade tagit våra adresser från er databas?
Bara för att dom säger att det är ett misstag, så är det väl fortfarande ett dataintrång eller hur? Om ni nu inte anmäler dom, så kan ni ju förklara varför ni inte gör det.
Edit: Hade visst fått brevet. Och, efter att ha läst igenom tråden noggrannare så kan jag bara säga. Byt host!!
Verkar som knappt ingen är inne här längre, har folk blivit avskräckta av det som hände eller?
Vad händer med det som hänt, vad för åtgärder vidtar ni mot hosten?
Vore ju bra om ni skrev vad ni gör eller kommer att göra.
En lapp her også.. :)
En eller två virtuella sedlar här också...om det behövs.