Octagon sf8008 4K kommer förmodligen snart att finnas Pli även till den.
Utskriftsvy
Octagon sf8008 4K kommer förmodligen snart att finnas Pli även till den.
Octagons boxar har poppat upp här i de två senaste inläggen. Har någon koll på deras övriga boxar?
Funderar på Gigablues boxar, har någon testat dem lite längre tid.
Har en Vu+ uno 4k idag. Ingen dålig box, men vi är inte alltid bästa vänner och den känns lite omständig. Just nu vill den inte låta mig hitta TV8...
Om jag inte tror fel så är det Openpli testversion du har, då fungerar inte nerladdning av Plugins längre?
Nej ingen testversion och nedladdning av plugins fungerar.
Jag har också testat en "testversion" både 7.1 och 7.2 i min DM900uhd fungerat med nedladdning av Plugin och uppdateringar. Låser sig efter något dygn, ibland oftare. Har därför återgått till OpenATV6.3 som fungerar rätt likt OpenPLI och är stabil.
Jag vet inte hur ni andra tänker när ni köper er box, jag skulle aldrig skaffa en box som inte det finns Pli Image till.
Jag håller med till 100% !
Hmmmm.
Jag tänkte att jag skulle ta och testa en Octagon SF8008 & beställde en från DVB-shop i Tyskland, den kom snabbt & var förinstallerad med OpenATV 6.2, men nu kommer problemet. Den hittar bara 4 kanaler på Thor 0.8W, och jag har testat OpenATV 6.2 & 6.3, OpenPli 7.1 samt OpenEsi, men icke. Får bara in 4 kanaler. Även testat att ta min kanallista från VU+ Solo 4k till denna box, men inte funkade det. Någon som har ett stalltips. Tycker att jag provat det mesta. BlindScan ger som bäst 64 kanaler, men det är inga kanaler som vi har i vårat svenska utbud. Även tvingat in en ny satellites.xml, men no luck.
Eller vänta på PLi
Kod:We're busy preparing a 7.3-release, the sf8008 will be part of that.
The plan for the moment is to release an rc soon, aim for a stable release before mid March.