En del kanske borde tänka över det där med att fördöma folk som försöker förmedla lite info, men jag är medveten om att det kan vara svårt att solla
Utskriftsvy
En del kanske borde tänka över det där med att fördöma folk som försöker förmedla lite info, men jag är medveten om att det kan vara svårt att solla
helvetes också.. inga p-rullar på canal+ om nätterna, vad fan?!? inget big brother, inget discovery eller animal planet buhaiochzdlkvh FAN! ska ta självmord :c
SVART I RUTAN FÖR TV-PIRATERNA
Boxer byter ut alla programkort hos sina kunder och gör det därmed omöjligt för folk med falska kort – piratkort – att titta på Boxers utbud. Från och med idag blir det svart i rutan hos TV-piraterna.
- Vi har länge bekämpat TV-piratmarknaden, men genom att byta programkort gör vi det omöjligt för alla med falska kort att titta. Vi hoppas att TV-piraterna nu upphör med sin verksamhet och istället väljer att teckna ett abonnemang, säger Crister Fritzson, VD för Boxer.
Sverige är ett av få länder i Europa där det inte är olagligt att inneha och använda ett piratkort. Det är däremot olagligt att sälja piratkort och det pågår för närvarande rättsprocesser mot försäljare av piratkort.
TV-tittandet med falska kort gör det omöjligt för rättighetsinnehavare – författare, skådespelare, musiker och programbolag – att få betalt för sina tjänster. Gratistittandet på betalkanaler är ett allvarligt hot mot kultursektorn.
– Piratkort ställer till stor skada och Sverige borde snabbt lagstifta så att även innehav av piratkort klassas som ett brott. Piraterna åker snålskjuts på de ärliga kundernas bekostnad och höjer på ett osolidariskt sätt priset för dem som betalar, säger Crister Fritzson.
www.boxer.se
synd... :-( :evil:
Ehhhhhh??????Citat:
Ursprungligen postat av tutututu
HAr du någonsin kunnat titta på Big Brother via Boxer??? :roll: :roll:
Kanal 5
och dagens vits går till....
...dags att söka cristers jobb kanske :)Citat:
Ursprungligen postat av salsero24se
Haha... men visst skall man ha en dröm..
jag tycker att du ska ta på dig dom här 8) 8) 8) 8) nu det behöver duCitat:
Ursprungligen postat av tropical
Allt utan plus kanalerna funkar på mitt kort. Därimot funkar inget om jag bränner ett nytt kort och stoppar i boxen. Någon mer de funkar för?
Fast de är väl bara en tidsfråga innan jag blir av med rubbet.
Svart i rutan i Borås :cry: :cry: :cry: