Vill du skapa är det upp till dig, vi i Crew har varken ork eller lust att även hålla igång en kanal :)Citat:
Ursprungligen postat av double_h
Utskriftsvy
Vill du skapa är det upp till dig, vi i Crew har varken ork eller lust att även hålla igång en kanal :)Citat:
Ursprungligen postat av double_h
crew e lite slöa
På vilket sätt menar du?Citat:
Ursprungligen postat av marcus6971
Mycket bra forum, och hjälpsamma människor, helt kanon kan man säga-. :lol:
:wink:
Detta är BÄSTA forumet som finns Cyberkramar till Crew m.f. :wink:
:lol:
:D :D :D
Enligt min mening ett helt superb site :wink:
Hjälpsam crew till en som mig, som är beginner
änsålänge :lol:
Inget larv som på så många andra siter (forums)
där inget login finns!!
Ten points :D
Helt suveränt.
Snygg design.
Lättnavigerat.
Helt otroligt hur hjälpsamma alla ni som kan det här är. På många andra forum vågar man knappt ställa en nybörjarfråga, för då drunknar man i sarkastiska svar. En stor eloge till alla ni som delar med er av er kunskap.
:D c-c :D
Får tacka er som har gjort detta forum.
För den är helt kanon.
Bara lite för mycket trådar om samma sak, men det är ju inte erat fel, för det är ju vårt.
Tackar!
:wink:
Alla tiders forum faktiskt. Enda jag har att klaga på är att det finns en hel del baksäteschafförer här. Låt modereringen skötas av moderatorerna så blir det mycket trevligare. Men det är ju knappast crews fel.
En eloge för wapfunktionen. Suveränt nu när min chef har förbjudit dassliteratur i pappersform på jobbet. :-) Piratar man inte på ena sättet får man göra det på det andra. hehe.
Den nya "löpsedeln" är guld värd. Man får direkt reda på om det har hänt något nytt.
Som dagens.
Comhem
Inga piratkort finns (Eller vad det nu står
Canal Digital
Nya filer
En liten fråga där, om det styrs av en forum tråd så skulle man gärna vilja ha "bevakning" på den tråden.
Eller om ni har en annan sådan tråd med just nyheter så man får en liten reminder när det kommer nyhter
Det gick snabbt den här gången att få fram nya filer/koder till MII/titanium.
En stor eloge till alla inblandade :dance:
Hmm näe tyvärr. För tillfället sker ändringarna på index av oss i comhit crew, dvs ingen tråd som "styr" den.Citat:
Ursprungligen postat av _age_
Det är kanske något som skulle kunna gå att fixa... ska kolla på det.
Kan ju bara tipsa på hur man skulle kunna göra det.Citat:
Ursprungligen postat av rejj
ta en tråd som man har dagens löpsedel eller något.
Där får ni i Crew skrivrättigheter. vi andra vanliga döda för läsrättigheter.
Tråden ska helst vara sorterad med det NYASTE först, alt att ni tar bort dom gamla inläggen.
Vi dödliga kan sätta tråden på bevakning.
vore kanske en halv bra idé i alla fall
jag va me o knölade på den analoga tiden me kort o koder sen har jag haft uppehåll i flera år men har börjat rota igen me kort o koder, o jag måste säga att det är en helt annan attityd här, hjälpsamma o trevliga människor som hjälper nybörjare o andra utan att knorra fast dom har fått samma fråga hundratals gånger.Det tycker jag e stort av dom som håller i forumet o även andra hjälpsamma. ni gör ett jäkla bra jobb.
just my 2 cent
Big Up's till alla i ComHit Crew som gjort ett gott arbete med forumen!
Måste också ge dapz till till alla som ständigt hjälper till med bra info :)
Kan bara instämma med dom flesta andra här,
GRYMT bra forum!!
Tack comhit crew
Mvh Crall :D
Vill bara säga, kanon forum 100% 8)
//Teqilaman
Bra initiativ att skriva i RÖD text i info rutan : C***l D*****l har kodat om !
Det är ju lättare att uppmärksamma med den röda signalfärgen !
Mvh
// X-Files :clap:
Ja något måste man ju göra så man slipper 20 inlägg från olika personer som är för lata för att söka med frågan "När...." ;-)
//Stimo
Instämmer med övriga, bästa forumet.
Håkan i Västerås
Måste säga att detta forum är grymt bra!!! Har varit lite överallt men inte sett ett så bra forum som här! :D
Det är alltid trevligt att höra... Det tackar vi för! :D
Håller med millred.
Håller själv på att lära upp mig så sakteliga. Det är ett härligt forum att smyga runt i. Många kloka människor här och jag tycker crew gör ett bra jobb med att hålla en hygglig samtalsnivå.
använder ni någon färdig plugin till den där nyhetsrutan som är högs upp, eller har ni skrivit den själv?
det finns ett mod, om du menar forumsmeddelande, som heter Messageboard XL (tror jag)
Ja läs ämnesraden.Här får man svar på allt man veta,suverän sökmotor,här kan man söka istället för att starta en tråd som redan blivit besvarad.
Ni är bäst
Har inte riktigt koll på hur länge jag har hängt här, men det är väldigt trevligt ställe att hänga på! Skulle bara önska att folk använde sökfunktionen lite bättre (oftare)
larsa46 skrev:jag tycker crew gör ett bra jobb med att hålla en hygglig samtalsnivå.
det instämmer jag i.
Tycker att ni som sköter forumet gör ett kanonjobb. Låser trådar som börjar bli tjatiga för att folk inte orkar använda sökfunktionen. Hoppas bara att ni begränsar antalet medlemar så man slipper samma skit som på stopstop, en massa ointressanta inlägg som ingen vill läsa, för många medlemar har det blivit hos dom. Om Ni fortsätter att bygga på det ni har idag så har ni en lång framtid på nätet. Vill bara ge en eloge för er.
Kanonbra forum :)
"dom" verkar kunniga, snabba svar, när man är novis, det är kunskapen som gör att man tycker "the crew" är duktiga!!!!
Tack till alla medlemmar som hjälper till om det krånglar,ett särskilt tack till "pena" och "T-bird" och alla andra som jag ej i denna stund ej kommer ihåg nu.
vägkung
Tycker också detta är ett kanon forum trots att jag inte är så kunnig men klart att man ska hjälpa varandra och jag försöker lära mig.
Jag tycker också att detta forum är bra!! :lol: :lol:
Ett stort tack till alla i ComHit Crew!
Plus alla andra som skriver och håller det levande....
Tummen upp för er!!
//Sailor
Saknar Löpsedlen som fanns förut, där man kunde läsa om det fanns nya filer ute till korten. Skulle ni inte kunna ta tillbaka den?
Tack för ett bra forum!
ja du, meningen med portalen är att vi ska skriva nyheter där.Citat:
Ursprungligen postat av Thåström
Vad skulle man göra utan er!!!!
Stort tack till comhit & Pdk :D :D :D
Mvh kilroy
Hej!
Lysande site!
Dock förslag på en förbättring: Det vore bra om ni kunde ange klockslag på varje postat inlägg (inte bara datum).
/rox
@rox
Hur datum och tid redovisas väljer du själv i din profil :wink: