CD eller DVD - välj själv.Citat:
Ursprungligen postat av PH2
Utskriftsvy
CD eller DVD - välj själv.Citat:
Ursprungligen postat av PH2
För eller senare kommer ni tvingas in legitcheck ändå så... Kvittar hur nu gör... Finns det på nätet så hitar microsoft det och sen är det kört... Bättre att dra in en crack så man vet att det funkar...
(hur vet du det,har du en kristallkula )Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Förr eller senare dör man,ska man fixa begravningen nu på direkten ?eller kan man vänta tills man är död ?
Tids nog kommer dom säkert stoppa cardsharing, ska vi sluta med det nu då menar du ?
Vad jag har förstått på det här forumet är att, ALLT som man kan fingra på som Kan fungera,försöker man få att fungera.
Om Microsoft nu lycka spärra den versionen av Win xp som nu funkar utmärkt, så får man väl validera den då.
Är ganska insatt i det hela om man säger som så... Så har koll på det... Så tro mej... Det kommer en dag för ALLT när det blir svar... Windows XP, Cardsharing, Bilen, Internet, Livet...ALLT :)
Vet ej om jag upprepar något som sagts tidigare här.
Om så är fallet så ber jag om ursäkt.
Jag har suttit och klurat på om jag skulle
"tillverka" en bootbar winXP skiva med alla
servicepack och hotfixes integrerade samt
mina favoritprogram förinstallerade.
Se Unattended Windows för mer information om det.
Hur some helst så skulle jag ladda ner alla hotfixes
från MS Download. Då märkte jag att vissa nerladdningar
krävde validering. Tråkigt nog så fungerade min validering
inte trots en genuin WinXp installation.
Detta gäller bara MS download.
Sökte och sökte... Och fann att om man
kör opera, firefox eller annan browser som
ej kan validera online så måste man ladda
ner ett litet program som man kör som ger en
kod som man ska skriva in.
Laddar man ner programmet till sin hårddisk
och kör det i win2k kompabillitetsläge, så ger
det en kod som fungerar.
Gamal exploit som redan är fixad i kommande version av genuine check...
Om jag har en icke godkänd XP Pro i en dator och har en licensskiva med giltig key code och vill få in den licensen i datorn, kan jag bara byta key code via ett program som jag laddat ner från nätet och sedan registrera? Jag vill ogärna formatera datorn. Går detta och hur gör jag?
inte behöver du väl formatera du bara uppdaterar xp ingen nyinstallationCitat:
Ursprungligen postat av folke
Hur registrerar jag? Vid nyinstallation kommer det upp automatiskt vid första försöket till Windows Update. Hur hittar jag det nu?
Det är ingen corporate version du kör då? För isf behöver du inte aktivera den... Annars googla efter AntiWPA som är en crack för att aktivera windows...